  • 21. Data: 2003-01-30 21:41:19
    Temat: Re: Nordea, a LGnet
    Od: "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl>

    > Piszacy te komunikaty chcieli w jednym zdaniu zawrzec prosbe o wybranie i
    > informacje o tym, ze mozna wielokrotnosc 10zl. Troche im nie wyszlo i stad
    > ten problem.

    Dokladnie tak.
    Dla tych, co dalej nie wiedza o co chodzi:
    Wyglada to tak, jakby pytali o kwote, ktora potem pomnoza przez 10 i wyplaca.

    --
    Jarek Granat

  • 22. Data: 2003-01-31 08:47:10
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl> napisał w wiadomości

    > Dokladnie tak.
    > Dla tych, co dalej nie wiedza o co chodzi:
    > Wyglada to tak, jakby pytali o kwote, ktora potem pomnoza przez 10 i
    wyplaca.

    wszystkie bankomaty na swiecie pytaja o podanie kwoty a nie jej
    podwielokrotnosci. Wiec kazdy wie co ma wbic w klawiature. A to ze komunikat
    nie za bardzo - ja tam nie mam czesto czasu na czytanie komunikatow..:-)

    D.