    From: BAH <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nordea, a LGnet
    Date: Wed, 29 Jan 2003 23:50:48 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@pa235.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    Dnia Wed, 29 Jan 2003 10:16:02 +0100, "Jarek Granat"
    <j...@a...lublin.pl> napisał(a):

    >Ale sa zwalone troche. Przynajmniej tu, w Lublinie.
    >Przyklad. Chce wyplacic 10zl. Wybieram najpierw "Inna kwota". Potem mam napis
    >"Podaj wielokrotnosc 10zl, ktora chcesz wyplacic". (z pamieci pisze, mniej
    >wiecej o to chodzi). Jak wpisze 1, czyli 1*10zl=10zl nie wyplaca pieniedzy -
    >bledna kwota. Gdy wpisze, ze wielokrotnosc to 10 (10*10zl=100zl) wyplaca 10zl
    >:).

    O co chodzi ?

    Rozważ np. najmniejszą wspólną wielokrotnośc 3 i 4
    Z tego co pamiętam, to 12. ;-)

    Z tego co piszesz wynika, że uważasz 1 za wielokrotność 10
    (zatem pewnie tak 3 jak i 4)
    Przy tym założeniu zatem
    najmniejsza wspólna wielokrotność 3 i 4
    było by 1

    Mimo wszystko jestem za wersją "koreańską".
    (pisza, że 15zł Ci nie wypłacą)

    BAH