  • 11. Data: 2003-09-28 22:16:21
    Temat: Re: [Nordea Bank] Czy to normalne?
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > A gdzie raport? ;P

    Heh... mam tak zawalony praca wrzesien ze po prostu sie nie
    wyrobilem, ale tak z 80% mam juz gotowe, jeszcze tylko kilka
    dodatkowych slow komentarza i wrzuce, moze nawet jutro :-)

    > Nie przesadzasz troszke? ;)

    Bynajmniej, teraz jeszcze czekam na oddzial Eurobanku w Poznaniu,
    jak mi do konca wrzesnia nie otworza to zaloze na poczatku
    pazdziernika podczas wizyty w Wawie :->

    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@a...net.pl