  • Data: 2017-04-14 17:24:18
    Temat: Re: No i po gotówce...
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-14 o 08:44, J.F. pisze:

    > No wlasnie niezbyt rozumiem.
    > Ale to nieistotne, wazne co rozumie przez to Sejm ... i sedziowie.
    >
    > A co rozumieja ?

    Banknoty i bilon.
    Poczytaj jakieś orzeczenia - z tego da się wywnioskować czym jest
    zapłata czy spełnianie świadczenia w formie pieniężnej a czym w formie
    rzeczowej.
    (kiedyś jak czytałem dużo tego w kwestii zapłaty do przyspieszonego
    zwrotu VAT,
    to w co trzecim orzeczeniu Sąd tłumaczył stronom czym się różni zapłata
    w formie pieniężnej od przelewu, czym od zapłaty w formie rzeczowej a
    czym od kompensacji zobowiązań)