  • Data: 2016-02-03 17:45:57
    Temat: Re: Nigeryjska zabawa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:68f6b1b7-6edf-447e-ab7f-691101993653@go
    oglegroups.com...
    >Sprawnie dzialaja- odpowiedz przed chwila dostałem
    >"Twoja karta Visa ATM został zatwierdzony i Państwo są zobowiązani do
    >zapłaty 385.00 funtów dla firmy kurierskiej i opłaty Polityka
    >UBEZPIECZEŃ wysyłką bankomatu Visa karty >poprzez DHL.Find załączony
    >dokument homologacyjny"
    >"Find zalaczony dokument" wrzucam tu:
    >http://zapodaj.net/a686674a801f2.jpg.html

    Hm, jpg raczej bezpieczny, ale teraz strach otwierac rozne zalaczone
    dokumenty :-)

    Ostatnio mnie spamery atakuja jakimis docx ... chyba nie bez powodu
    mi to wysylaja ?

    >Jakieś pomysły? Co im zaproponować?

    Na razie sciezka jest jasna - musisz zadzwonic lub napisac z prosba o
    podanie jak wykonac platnosc ... a potem juz tylko pisac, ze
    zaplaciles, a przesylki nie widac :-)

    J.