  • Data: 2015-08-05 10:48:50
    Temat: Re: Nigeryjska zabawa
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 sierpnia 2015 09:42:30 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Dyrektor Banku się do mnie po raz kolejny odezwał, trochę się wystraszyłem bo
    >grozi mi zamrozeniem kont i zgłoszeniem nadużycia do Interpolu;):

    I kolega Paul parę zdań naskrobał:
    "Witaj przyjacielu, chcę, żebyś wiedział, że mój bank zwrócił się do
    mnie o krok są one o podjęcie na ciebie,, Mam na myśli na temat
    działań w zawiadomieniu (prawnych) .. Pozwolili mi świadomość, że są o
    kontakt z policji o międzynarodowej ten problem, a jeśli tak się stało
    stracisz tyle this..ok

    Mój bank powiedział mi, że skontaktował się o krok za.

    Chcę, żebyś go i wysyłamy rzecz, teraz, teraz i wrócić do mojego banku
    z dowodem wysyłki do weryfikacji w celu rozwiązania problemu i
    natychmiast otrzymują swoje pieniądze z banku.

    Czeka, aby przeczytać od Ciebie jak najszybciej.
    Dzięki"

    Odpisałem mu:

    "Wypatruj go od zachodniej strony.

    Przesyłkę odbierz a z gołębia możesz ugotować rosół.

    Dyrektora Banku poproś aby skontaktował się z Dyrektorem poczty pod adresem
    p...@n...pl. Dyrektor Poczty prześle do dyrektora Banku odpowiednio
    spreparowane dokumenty.

    Załatw sprawę szybko bo Dyrektor Poczt jest zatroskany o przesyłkę i gołębia.

    Pozdrawiam
    "