  • 1. Data: 2002-12-01 21:03:58
    Temat: Nieregularne, małe oszczędzanie.
    Od: w...@a...net.pl (Krzysztof Wostal)

    Witam Szanownych Listowiczów!

    Czy na Polskim rynku jest jakaś oferta dla drobnych ciułaczy,
    polegająca na tym, że np. na konto wpłacam ile chcę i kiedy chcę? Ważne
    aby koszty obsługi tego rodzaju usługi były jak najmniejsze. Kwoty,
    które chciałbym wpłacać nie są durze. Raz morze to być 10, a innym razem
    100 zł. Czy jakiś bank, czy też dom maklerski ma taką usługę. Wiem, że
    'Raiffeissen Bank' (nie jestem pewien tej pisowni) ma coś takiego.
    Nazywa się to konto lokacyjne. Nie podoba mi się jednak to, iż odsetki
    doliczane są dopiero od 2000 zł.
    Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam serdecznie - Krzysztof Wostal.

    Informator ONiS - osoby niewidome i słabowidzące
    www.informator-onis.w.pl

    --
    ----
    Oferta jakiej jeszcze nie było!

  • 2. Data: 2002-12-01 21:06:41
    Temat: Re: Nieregularne, małe oszczędzanie.
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Krzysztof Wostal" <w...@a...net.pl> wrote in message
> [...]
    > 'Raiffeissen Bank' (nie jestem pewien tej pisowni) ma coś takiego.
    > Nazywa się to konto lokacyjne. Nie podoba mi się jednak to, iż odsetki
    [...]

    mBank

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2002-12-01 21:36:31
    Od: "Marcin_" <t...@w...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    > "Krzysztof Wostal" <w...@a...net.pl> wrote in message
    > [...]
    >

    > mBank

    Tylko zeby do niego wplacic to czaba isc na poczte ( -3 zl) lub miec innego
    konto na przelewy.

    Marcin P.

  • 4. Data: 2002-12-02 07:19:19
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Marcin_" <t...@w...pl> wrote in message
    > Tylko zeby do niego wplacic to czaba isc na poczte ( -3 zl) lub miec
    innego
    > konto na przelewy.

    albo poprosić pracodawcę o przelewy na to konto :) (o ile masz pracodawcę)

    poza tym zawsze można założyć konto do wpłat w PKOBP lub LG lub kilku innych
    bankach

    pytanie dotyczyło rachunku do oszczędzania

    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2002-12-02 09:29:08
    Od: "robson" <m...@N...gazeta.pl>

    a czy spełniasz wymogi do otwarcia konta studenckiego?, nie musisz być
    koniecznie studentem, są banki które oferują konto studenckie również uczniom

  • 6. Data: 2002-12-02 23:05:45
    Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl>

    Krzysztof Wostal wrote:

> [...]
    > doliczane są dopiero od 2000 zł.
    > Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam serdecznie - Krzysztof Wostal.

    Mozesz tez zobie otworzyc rejestr w jakims funduszu inwestycyjnym, ktory nie
    pobiera oplat, a minimalna wplata czasmai jest 50PLN.
    Wtedy bedziesz tez potrzebowal bank, np. Lukas/mBank, zeby moc tam przelewac
    Twoje pieniadze. Z funduszu mozesz w kazdej chwili z parodniowym opoznieniem
    wybrac Twoje pieniadze.

    Pozdrawiam,

    Nik

  • 7. Data: 2002-12-03 08:42:40
    Od: "Dariusz Buba" <d...@s...pl>

    A moze Inteligo, oprocentowanie dobre, darmowe wplaty w PKO BP.
    Koszty to karta VE (0,99 miesiecznie) i oplaty za przelew.
    Z karty mozna zrezygnowac, ale wtedy aby miec dostep do pieniedzy trzeba
    miec inny rachunek bankowy.
    Gdy juz bedziesz mial wieksza kwote mozna zainwestowac w jakis fundusz.

    Darek

  • 8. Data: 2002-12-05 07:46:42
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    > Czy na Polskim rynku jest jakaś oferta dla drobnych ciułaczy,
    > polegająca na tym, że np. na konto wpłacam ile chcę i kiedy chcę? Ważne
    > aby koszty obsługi tego rodzaju usługi były jak najmniejsze. Kwoty,

    Gospodarczy Bank Wielkopolski SA - jest tam właśnie coś takiego, dość
    wysokie oprocentowanie, koszt 0.00 i zdecydowanie trudno pieniądze
    wyciągnąć, trzeba iść osobiście do oddziału, ale to akurat może być zaletą
    :))

    Grzexs

  • 9. Data: 2002-12-06 10:03:28
    Od: Artur Fortuna <f...@p...pole.reply-to.pl>

    Nikodem Kuźnik napisał(a):
    > Z funduszu mozesz w kazdej chwili z parodniowym opoznieniem
    > wybrac Twoje pieniadze.

    Jeśli z kilkudniowym opóźnieniem to z całą pewnością nie "w każdej chwili".
    "W każdej chwili" to możesz co najwyżej poprosić o nie.

    --
    Artur Fortuna