    From: Bartol Partol <b...@p...co>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Niechcialbym krakac ale zle mi to pachnie
    Date: Tue, 30 Sep 2003 12:06:38 +0200

    Użytkownik Grzegorz Kasperek napisał:

    > a to nie wiesz, ze bezrobocie jest odwrotnie proporcjonalne do inflacji ???
    > (z grubsza rzecz ujmujac)

    No jasne i przy szalejacej hiperinflacji panuje hiperzatrudnienie i
    kazdy walczy na pieciu etatach, a to i tak za malo. Bezrobocie ma szanse
    byc male wtedy gdy gospodarka jest zdrowa i sprawnie funkcjonuje. A
    wysoka inflacja jest jednym z podstawowych parametrow swiadczacych o
    problemach gospodarczych.

    > pisze sie "standardowy"

    To akurat malo kogo interesuje, pomijajac fakt, ze wytykanie rozmowcy
    bledow jezykowych jest malo kulturalne (sadzenie bykow zreszta rowniez,
    bo swiadczy o braku szacunku dla rozmowcy).

    > bezrobocie zaczelo rosnac gdy ministrem finansów byl LB

    Jasne. A wszystie firmy powinny byc panstwowe, bo to jest gwarancja
    dobrobytu. Zapomniales dodac na koncu: Balcerowicz musi odejsc. :-P

    Bartol