eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki'Nie powinno się oferować kredytów To produkt spekulacyjny' › Re: 'Nie powinno się oferować kredytów To produkt spekulacyjny'
  • Data: 2022-05-19 16:06:54
    Temat: Re: 'Nie powinno się oferować kredytów To produkt spekulacyjny'
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A to są takie bankowce (by nie rzecz "bankq*y"), co to mówią "rata stała"?
    > To jest "rata równa". Trzeba jednak wszystkie rozmowy nagrywać ;>

    Jak wypytywałem o kredyt w 2010 roku to chyba dawali wybór między stałą
    a malejącą (mnie interesowała malejąca).
    Oba określenia są spójne - opisują, co się dzieje z ratą w czasie.
    Jakbym wtedy słyszał równa czy malejąca to chyba bym zapamiętał, że to
    są określenia z dwu różnych dziedzin.
    Ale głowy za to nie dam - pamięć jest zawodna.

    Kilka lat później zdarzyło mi się rozmawiać z kimś kto używał słowa
    stała - czy to było przekłamanie z usłyszanego równa nie wiem.
    W każdym razie jak mówił stała to w żaden sposób nie kolidowało mi z tym
    co pamiętałem, ale znów - już wtedy minęło kilka lat od moich wizyt w
    bankach i w mojej pamięci też równa mogła zamienić się na stała.
    P.G.