eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki'Nie powinno się oferować kredytów To produkt spekulacyjny' › Re: 'Nie powinno się oferować kredytów To produkt spekulacyjny'
  • Data: 2022-05-19 23:07:56
    Temat: Re: 'Nie powinno się oferować kredytów To produkt spekulacyjny'
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-05-19 o 21:07, J.F pisze:

    > A co dokladnie twierdzil?
    >
    > Bo jakos watpie, aby 80% "nie mialo zdolnosci kredytowej",
    > ale ze "nie mialo zdolnosci na zakup 60m mieszkania w Warszawie"
    > to mozliwe.
    > A teraz w kryzysie to 95% nie ma takiej zdolnosci?

    Mnie uczyli w szkole średniej, że kapitalizm polega na tym, że jest
    kryzys, po którym jest okres prosperity, po którym następuje kryzys, po
    którym jest okres prosperity, a potem kryzys i tak to właśnie działa.
    To prawda, że na studiach uczyli też, że w okresie prosperity ludzie
    dostają amnezji, zapominają o tym, że po okresie prosperity przychodzi
    kryzys i zaczynają sądzić, że będzie zawsze tylko coraz większa prosperity.
    Tak, czy siak, ja kryzysu nie widzę. Drogie kwatery na wakacje wszystkie
    co fajne już dawno zajęte, zostały tylko drogie i niefajne. Samochód
    kupić za ćwierć miliona, to jest wielka trudność, bo co lepiej
    wyposażone modele wyprzedane na wiele miesięcy w przód. Nastolatki
    chodzą z najnowszymi ajfonami, a młodzi ludzie dla zabicia czasu palą
    gumę rajdowymi samochodami, nie pytając o cenę paliwa.