eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNie plujcie tak na PEKAO bo jeszcze sobie brody pobrudzicie..... › Re: Nie plujcie tak na PEKAO bo jeszcze sobie brody pobrudzicie.....
    From: "Reaktorek" <r...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nie plujcie tak na PEKAO bo jeszcze sobie brody pobrudzicie.....
    Date: Wed, 13 Feb 2002 18:45:32 +0100

    > A co do kombatanctwa - nie chodziło mi o Ciebie jako takiego, tylko o
    > wyciąganie zasług banku sprzed szesciu lat w celu wykazania jego obecnej
    > atrakcyjnosci. Bardziej sensowne wydaje mi się powoływanie na ilosc
    > bankomatów czy oddziałów.
    >
    > marcin ha

    Dzieki :-)

    Marcin,
    tak jak napisalem w moim pierwszym poscie, nie jestem ani pracownikiem tego
    banku, ani nie zalezy mi na szczegolnej jego obronie, chcialem jedynie
    zwrocic uwage, ze w pewnym sensie da sie lubic Zubra i pomimo jego wad mozna
    go uznac za przyjazne bydle! :-)
    Sam uzupelniam oferte tego molocha o Multibank i uwazam, ze daje to cakiem
    niezly tandem, spora siec Bankomatow (Moloch + Euronet), sporo oddzialow (
    Moloch), calkiem bogata oferta kart (Moloch +MB).

    Napisalem tego posta i dalem taki a nie inny tytul, poniewaz zastanawia mnie
    skad w ludziach tyle zlosci!
    W kazdym banku sa niezalatane dziury w systemie i jakies braki.
    Korzystalem z uslug wielu bankow w Polsce ( ING BŚ; BZWBK, BGZ, Lukas,
    mBank) i amerykanskich Mutual Bank, Apple Bank, Greenpoint Bank, CitiBank)
    kazdy mial jakies minusy, po prostu chyba juz minal mi "okres" :-) walki i
    naporu.

    Pozdrawiam,

    Konrad Krupinski