  • Data: 2017-07-25 20:38:36
    Temat: Re: Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:453dc5b9-fc56-4067-baee-5905f2cc838a@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 25 lipca 2017 18:45:40 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    >Kreują

    >Ja póki co nie wezmę ale sporo ludzi bierze bo im wykreuja
    >potrzebę(kredyt na wakacje, prezent na świeta).

    Ale zeby oni roztoczyli wizje tych wakacji, prezentow, a przeciez to
    tylko 100zl/mc.

    A oni dzwonia i pytaja czy nie chce 10 tys pozyczyc na 9%

    >Nie tylko kredyty zresztą
    >Reklamy innych produktów nie darmo w tv lecą

    Inne produkty to zarabiaja

    >To też
    >Ubezpieczenie domu mi się kończy za tydzień i od dwóch tygodni już
    >dzwonią z różnych ubezpieczycieli.

    A z banku zadzwonia za 3 miesiace :-)
    Zeby choc zapytali kiedy sie konczy i kiedy trzeba zadzwonic z oferta.

    Ale nie mowie nie - trafia na jakiegos nieubezpieczonego, to moze
    skorzysta.

    >Znajdą

    >Się skonsoliduje

    Ale to nie u nich. U nich, jak klient potrzebuje, to nie dostanie :-P

    >Z każdej kampani go łatwo rozliczą. Zresztą z reguły już firmy
    >zewnetrzne bankom kampanie reklamowe robią.

    Ale on decyduje ktorej zlecic :-)

    No i jak go rozliczyc ? Rozne dzialania prowadzi, klientow przybywa
    ... to zle czy dobrze pracuje ?

    >Ano właśnie: 429szt x 75zl+ trochę spamerom odpalić

    Mnie chodzilo o telemarketing. Koszta znane, a ilosc sprzedanych
    "produktow" tez znana.

    >Ale w przypadku nestbanku nie widzę póki co na czym chcą sie odbić.
    >Ale oni w sumie dopiero zaczynają więc może klientów zbierają,
    >callcenter zatrudnia i zaczna ofertować i sprzedawać swoje produkty

    Kredyty oferuja. Moze to im wystarczy.
    200 mln z tytulu odsetek mieli ... ale wynik minus 77 mln.
    Prawie 2 mld kredytow udzielili i ponad 2mld depozytow maja.

    Historie maja zreszta dluzsza, ale jako FM bank. Tylko ciagle na
    stratach :-)

    J.