eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNest Bank, powiadomienie o wyciągu - wyłączyć mailowe powiadomienie › Re: Nest Bank, powiadomienie o wyciągu - wyłączyć mailowe powiadomienie
  • Data: 2020-08-12 20:28:45
    Temat: Re: Nest Bank, powiadomienie o wyciągu - wyłączyć mailowe powiadomienie
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-08-12 o 19:29, Animka pisze:

    > Pewnie gdzieś w Zgodach na przysylaniu e-maili itp nie zostało odhaczone.
    > Ustawili automat i automat wysyła jak popadnie, czyli do wszystkich.
    > Poza tym ja to bym od razu jak mi się coś nie podoba zadzwonila do Banku
    > i zapytała. W razie czego poprowadzono by Cię krok po kroku do wykonania
    > czynności, czyli tak jak wskazywanie palcem.
    > Wiele spraw załatwiam w Banku telefonicznie. Ostatnio telefonicznie
    > składałam reklamację, bo mi 100 zł wsiąkło z konta.

    Po to jest bank internetowy, żeby nie mieć kontaktu z masą białkową.
    Już dawno temu zgłosiłem to w systemie.
    Na zgłoszenia w systemie przychodzi formułka, że
    "Zajmiemy się Twoim zgłoszeniem najszybciej jak to będzie możliwe."
    No i rok już prawie minął :-)
    ale tak naprawdę nie jest to specjalnie uciążliwe.
    Myślałem przy okazji tego wątku, że ktoś zna magiczny szybki sposób
    na wyłaczenie tego.