  • Data: 2018-11-28 21:41:01
    Temat: Re: Nest Bank
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 28 listopada 2018 19:52:57 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Dawid Rutkowski:

    > Spróbuj poobracać pieniędzmi -- zobaczysz czy strona jest wygodna,
    > czy nie jest... Wpisz ze 30 odbiorców, przygotuj szablony -- imo
    > szybko zobaczysz, że to nie jest zbyt przyjazne...
    > Przeglądaj historię, uruchom filtry...

    Ale używasz nowego czy starego ST?
    Bo wygląda na to, że oba są dostępne.
    Tak jak obie apki - a nowa miała premierę przed miesiącem (wg opisu w google play).

    Stary ST i starą apkę testowałem, apka tragiczna i brzydka, jak stary citek, ST taki
    sobie, ale nawet nie pamiętam, czy wlałem tam kasę - choć pewnie tak, bo wisienki
    wymagały zakupu.