eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNest Bank › Re: Nest Bank
  • Data: 2018-12-02 16:16:01
    Temat: Re: Nest Bank
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Crimi" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ptr54m$3ni$1@node1.news.atman.pl...
    > Podali mi nawet niezłe kakao
    > i wszystko ładnie załatwiłem w oddziale ;)

    Skoro już napisałem to spróbowałem ponownie, czyli przez infolinię
    załatwić dostęp przez net.
    Po każdym pytaniu "Proszę o cierpliwość..." i oczekiwanie - konsultacje z
    suflerem? Kilka razy.
    Potem mniej - więcej tak: jeżeli ma się numer umowy NIK to trzeba przez
    infolinię się zalogować
    i zweryfikować się hasłem telefonicznym. Potem można sprawę załatwić.
    Nie mam tego hasła bo dostępu przez internet i telefon nie życzyłem kiedyś
    sobie. Wyciągów
    papierowych też. Ale że jakieś "muszą wysyłać" to umieszczali w serwisie
    wyciągów elektronicznych,
    do którego przysłali link aktywacyjny i tymczasowe hasło. Ale nie
    aktywowałem. Sprawdzanie
    salda zerowego mnie nie kręci.
    Potem nic nie rozumiałem bo mieli przysłać ten SMS-em kod telefoniczny,
    potem pani się
    wycofała i prześle mi kod inny, który mam jej podać w celu weryfikacji. Po
    co?, przecież rozmawiamy
    a poza tym nie dokopię się w moim telefonie do SMS-a w czasie rozmowy. Może
    po rozmowie?
    Wreszcie pani stwierdziła, że "po konsultacji" jednak się nie da i wysłała
    do oddziału.
    Ja jestem cierpliwy bo tak bardzo mi nie zależy... Ale zrozumieć jak to
    naprawdę działa w tym
    banku to masakra.

    Arek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1