  • 11. Data: 2003-12-02 11:29:20
    Temat: Re: Narzekałem Na E-Lukas ostatnio ... teraz już się śmieję ...
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    > karnych, wedlug czerwonego komunikatu (ktory potem zniknal) czy wedlug
    > zwyklego debetu!
    > obliczanie nie jest proste przy czestej zmianie stanu konta i jakimstam
    > debecie, sam nie dojde czy mieli mi skubnac 18 zeta czy np. 13!
    > Kili
    ================
    Czerwony komunikat pojawia sie - z zastrzezeniem, ze NIE przekroczyles
    dopuszczalnego poziomu zadluzenia - tylko chwilowo. Empirycznie stwierdzam,
    iz Lukas'owy serwer NIE wyrabia sie z naliczeniem odsetek i WSZYSTKICH (=
    rowniez tych, ktorzy NIE "zalapali" sie na karne odsetki) wrzuca do "jednego
    worka". Najwazniejsze, abys widzial, ze "przekroczenie kwoty dostepnej =
    0,00". Jesli tak jest, mozesz byc spokojny: najpozniej nastepnej nocy
    odsetki kerne zostana zaksiegowane jako "od kredytu odnawialnego".
    Nadal nie rozumiem, jaki masz klopot z policzeniem naleznej "do skubniecia"
    ;-) kwoty o%owania kredytu odnawialnego.

    Pozdrawiam!!!
    PL

  • 12. Data: 2003-12-02 11:44:28
    Od: "Kilimandzaro" <l...@N...fm>

    dzieki za info, tez licze ze jest dobrze policzone
    a czemu mam problem by to policzyc kolego PL?
    bo jestem cienki z rachunkow, mam sporo operacji na koncie (wplywy i
    "wyplywy") w skutek czego stan konta sie ciagle zmienia, jednego dnia debet
    w polowie, drugiego wcale itd. bankomaty sie ksiaguja z opoznieniem w
    dodatku, wiec jak mialbym to wszystko policzyc?
    dalbym rade tylko dla pelnego miesiaca i jednego stanu konta ;) jakbym sie
    skupil ;)
    Kili

  • 13. Data: 2003-12-02 12:47:59
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Postaraj sie tylko, aby w tabelce Exel'a (lub podobnej ???) wpisywac daty
    zgodne z faktycznymi. Systemy bankowe "radza sobie" z przemiszaniem dat, ale
    ktos bierze wowczas za system pare ladnych euro ;-). Jesli rzetelnie sie
    przylozysz upewnisz sie, czy powinno byc 18, czy tez jednak 13: czego P.T.
    Ci szczerze zycze [piateczka powinna wystarczec na pivko] :-)!!!

    Pozdrawiam!
    PL

  • 14. Data: 2003-12-02 14:50:35
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bqg4qq$crd$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > http://kopernet.eu.org/~promilek/lukasrotfl.jpg

    Link juz nieaktualny.
    Pozdrawiam.

    SP

  • 15. Data: 2003-12-03 18:42:37
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bqg4qq$crd$1@atlantis.news.tpi.pl...

    <CUT>

    > Panienka na Lukas Lini wyjaśniła, że to jest po prostu potrącenie odsetek
    za
    > te 14 dni korzystania z kredytu w koncie ;)

    "MASZ WIADOMOŚĆ"

    "Pytania i odpowiedzi :

    Data 2003-12-02, 22:49:34
    Temat ODP:Co oznacza ten zapis ???
    Treść Przepraszamy za błędną informację na stronach e-banku. Oczywiście nie
    obciążyliśmy Pana konta karnymi odsetkami. Pobrane odsetki dotyczą limitu
    pożyczki w koncie. Przepraszamy za zaistaniałą sytuację, pragnę nadmienić że
    dołożymy wszelkich starań, by Lukas e-Bank działał poprawnie. Proszę
    zaktualizować stan rachunku.Pozdrawiam "

    Fajnie ... pewnie bym to zrobił , ale ostatnio e-lukas zaciekle mi się sypie
    na aktualizacji ;)

    EOT

    Pozdrawiam
    SP