  • Data: 2004-05-28 19:38:20
    Temat: Re: Napiwek i VE
    Od: k...@g...pl (Konlin) szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Bartol,

    W Twoim liście datowanym 28 maja 2004 (20:24:34) można przeczytać:

    > Jesli nie rozumiesz komu i w jakich okolicznosciach daje sie napiwki to
    > idz z pretensjami do swoich rodzicow. Jesli Cie nie wychowali, to na
    > prawde nie jest to moj problem.

    Jakiekolwiek miałbyś zdanie na ten temat, ani ja ani nikt z kim się
    spotykam nie ma problemów wynikających z mojego wychowania. Także
    pudło :)

    pzdr
    ki

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Hey you! don't tell me there's no hope at all
    Together we stand, divided we fall"