  • 1. Data: 2002-08-10 16:04:30
    Temat: Najtańsza karta wypukła (debetowa)
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Jaka jest najtańsza karta wypukła, tzw. debetowa? Czy dużo jest takich kart w
    Polsce? Wszędzie banki na pierwszym miejscu reklamują kredytówki, ale to i tak
    nie dla mnie ... Brak umowy o pracę na czas nieokreślony.

    Jle osób w Polsce ma podpisaną taką umowę?

  • 2. Data: 2002-08-10 16:46:30
    Temat: Re: Najtańsza karta wypukła (debetowa)
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    tak
    > nie dla mnie ... Brak umowy o pracę na czas nieokreślony.

    Hm... karte kredytowa mozna otrzymac nawet nie majac umowy o prace na czas
    niekreslony.
    Embosowane karty debetowe mozna dostac np. w Multibanku, mBanku, Pekao,
    PBKBPH, BZWBK... Ale lepiej chyba kupic karte charge np. LG Petro Bank...

    Maciej

  • 3. Data: 2002-08-10 17:01:55
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Aug 2002 18:46:30 +0200,
    osoba podpisana: MK <m...@i...pl>
    napisała:
> [...]
    > tak
    >>

    > Hm... karte kredytowa mozna otrzymac nawet nie majac umowy o prace na czas
    Dodaj "teoretycznie lub ze śmiesznym limitem". Jestem tego żywym
    przykładem.

    KJ

    --
    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
    and grows in every computer.

  • 4. Data: 2002-08-10 18:00:57
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Użytkownik "MK"

    > Embosowane karty debetowe mozna dostac np. w (...) mBanku (...)

    Visa Gold z mBanku ma pewne zalety, ale do wątku pt. "Najtańsza karta
    wypukła (debetowa)" to się raczej nie nadaje - 250 zł na rok.

    Bogdan

  • 5. Data: 2002-08-10 22:51:45
    Od: W...@o...pl (Wiesiek)

    >Hm... karte kredytowa mozna otrzymac nawet nie majac umowy o prace na czas
    >niekreslony.

    hmm Macieju drogi - a gdzie to tak mozna??
    tozesz ja od lat staram sie zalapac jakas kredytowka ale kazdy bank w
    twarz mi sie smieje ze bum bez pracy jestem a Ty tu takie teksty?
    przybliz prosze szczegoly?

    >Embosowane karty debetowe mozna dostac np. w Multibanku, mBanku, Pekao,
    >PBKBPH, BZWBK... Ale lepiej chyba kupic karte charge np. LG Petro Bank...
    ===
    niech zrozumie.... ta karta debetowa pozwala jak sama nazwa wskazuje
    robic debecik na koncie? A jaki duzy ten debet moze byc?

    wiesiek

  • 6. Data: 2002-08-10 23:02:52
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik Wiesiek napisał:

    > hmm Macieju drogi - a gdzie to tak mozna??
    > tozesz ja od lat staram sie zalapac jakas kredytowka ale kazdy bank w
    > twarz mi sie smieje ze bum bez pracy jestem a Ty tu takie teksty?
    > przybliz prosze szczegoly?

    W przypadku DG można, a DG nie jest umową o pracę na czas nieokreślony.
    Tyle tylko, że trzeba mieć realny obrót, a nie zarejestrowaną DG. Kartę
    wydadzą też pewnie pod zabezpieczenie lokatą (to ostatnie zdanie mógłby
    sobie przeczytać kolega, dla którego kredyt, jak się ma pieniądze jest
    nieporozumieniem).

    Pzdr: Dogbert

  • 7. Data: 2002-08-11 09:11:14
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 10 Aug 2002 22:51:45 GMT, W...@o...pl (Wiesiek) wrote:

    >niech zrozumie.... ta karta debetowa pozwala jak sama nazwa wskazuje
    >robic debecik na koncie? A jaki duzy ten debet moze byc?

    Wrecz przeciwnie. Karta debetowa pozwala korzystac tylko z srodkow
    dostepjnych na rachunku. Wypukla wprawdze da sie te srodki przekroczyc
    ale bedzie to debet _niedozwolony_.

    BTW, chyba cos serwer z faq siadl ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 8. Data: 2002-08-11 09:18:57
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 10 Aug 2002 18:04:30 +0200, <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >nie dla mnie ... Brak umowy o pracę na czas nieokreślony.
    >
    >Jle osób w Polsce ma podpisaną taką umowę?

    hmm, bez umowy na niekoreslony to kredytowke dostac sie da. Ale
    oczywiscie nie na piekne oczy tylko na podstawie umowy na kilkuletni
    czas okreslony czy przy prowadzeniu DG przynoszacej dochody (w PITie).
    Przy innych sposobach zarabiania rzeczywiscie bedzie ciezko.
    Prawdopodobnie da sie tez dostac stosunkowo latwo KK w Lukasie po
    trzech miesiacch posiadania konta.

    Ale jesli chodzi o karte debetowa do codzienngo uzytku to chyba
    najlepiej wyrobic sobie jakas podlaczona do dobrego RORu - czyli np
    Multi, ewentualnie BPHPBK lub GBG (jesli mamy w zasiegu).
    Natomiast jesli ma to byc tylko do szczegolnych zastosowan jak np.
    traskacje w necie to mozna wziasc cos z wlasnym rachunkiem - Pekao
    lub BZWBK.
    Mozna tez sprobowac postarac sie o jakas karte charge - jeszcze jak
    mialem dochody tylko z umow zlecenia na dwie takie karty
    "zapracowalem" generujac wplywy przez 3 miesiace :-).

  • 9. Data: 2002-08-11 10:16:16
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM-wytnij-to)@interia.pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message
    Brak umowy o pracę na czas nieokreślony.

    > Jle osób w Polsce ma podpisaną taką umowę?

    Tak swoją drogą ten wymóg stawiany przez banki jest po prostu śmieszny.
    Przecież umowę na czas nieokreślony można bez problemów wypowiedzieć. W
    lepszej sytuacji jest pracownik z umową na czas określony, gdyż tutaj
    możliwość wypowiedzenia należy przewidzieć w umowie i niejako pracownik jest
    lepiej chroniony przed zwolnieniem a uprawnienia w razie bezprawnego
    wypowiedzenia są podobne.

    I w czym to ma bankowi przeszkadzać?

    Pozdro
    MAX