  • 1. Data: 2002-08-09 20:57:59
    Temat: Natańsze konto firmowe
    Od: "Jan Kowalski" <o...@w...pl>

    Witam

    Jakie są najtańsze konta firmowe ? (obojętnie czy z dostępem do internetu
    czy bez)
    Dla mnie liczą się jedynie dwie sprawy:
    - brak miesięcznej opłaty za prowadzenie
    - wypłaty i wpłaty na konto bezpłatnie (bez znaczenia oddział czy bankomat -
    oczywiście brak opłat za posiadanie jakichkolwiek kart płatniczych)

  • 2. Data: 2002-08-09 21:56:00
    Temat: Re: Natańsze konto firmowe
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Dla mnie liczą się jedynie dwie sprawy:
    > - brak miesięcznej opłaty za prowadzenie
    > - wypłaty i wpłaty na konto bezpłatnie (bez znaczenia

    A który bank jest charytatywny ????????
    Za darmpo dla firm nie ma nigdzxie (kogos muszą doić)

  • 3. Data: 2002-08-10 08:35:48
    Od: No Name <v...@w...pl>

    (...)

    > A który bank jest charytatywny ????????
    > Za darmpo dla firm nie ma nigdzxie (kogos muszą doić)

    Nie jestem instytucją charytatywną i nie prowadzę żadnej tego typu
    działalności. Bardzo chętnie przyjmę jednak każdą sumę od osoby
    fizycznej/prawnej bez jakichkolwiek opłat z tytułu wpłat i wypłat i
    ogólnie pojętego "prowadzenia":-))

    Pzdr: Dogbert