  • 1. Data: 2004-12-22 18:16:27
    Temat: Najmniejsze koszty, jaki bank?
    Od: "Remek" <c...@c...tam.pl>

    Jaki mozecie polecic bank ktory oferuje najmniesze koszty obslugi rachunkow?
    PKO BP to juz koszmar !!!
    8,50/mies za co ???

    --
    Remek www.remig.cad.pl
    Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.

  • 2. Data: 2004-12-22 18:32:35
    Temat: Re: Najmniejsze koszty, jaki bank?
    Od: "| m o []" <_...@n...o2.pl>

    Użytkownik "Remek" <c...@c...tam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > --
    > Remek www.remig.cad.pl
    > Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.

    mbank? 0zł ? pasuje?

  • 3. Data: 2004-12-22 18:50:39
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "| m o []" <_...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > mbank? 0zł ? pasuje?

    widze, ze mimo zimy, sa tacy co wstaja z zimowego snu :-)
    mbank zero zł - to brzmi jak żart - przynajmniej tej zimy

  • 4. Data: 2004-12-22 18:51:58
    Od: Peet <w...@o...pl>

    VW BANK

  • 5. Data: 2004-12-22 19:04:35
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > widze, ze mimo zimy, sa tacy co wstaja z zimowego snu :-)
    > mbank zero zł - to brzmi jak żart - przynajmniej tej zimy

    Może to żart, ale mam w Mbanku 2 lata konto i jest za darmo.

    Tomek

  • 6. Data: 2004-12-22 19:19:00
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-22 20:04, kiedy Tomek napisał(a) co
    następuje:

    A przelewy też?

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*

  • 7. Data: 2004-12-22 19:24:07
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Może to żart, ale mam w Mbanku 2 lata konto i jest za darmo.

    gratuluje ! podziel sie z geupa - jak wielkich musisz dokonywac
    samoograniczen, aby nie zaplacic im ani zlotowki
    zapewne w dobie zblizajacego sie swieta - wielu doceni tę dozę cierpienia, a
    by to zrozumieć

  • 8. Data: 2004-12-22 19:33:01
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Krab* napisał(a):

> [...]
    > samoograniczen, aby nie zaplacic im ani zlotowki
    > zapewne w dobie zblizajacego sie swieta - wielu doceni tę dozę cierpienia, a

    Samoograniczeń? O czym Ty piszesz? O przelewach? Ok, 0.50 PLN na
    zewnątrz. W konfrontacji z dostępnymi usługami (bezprowizyjne SFI,
    dobrze oprocentowany eMAX, eMAX+, darmowa karta debetowa do eKONTA,
    itp.) to nie jest zły wybór. To "samoograniczenie" wychodzi jedynie w
    przelewach.

    Gree

  • 9. Data: 2004-12-22 19:51:07
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-22 20:33, kiedy Gree napisał(a) co
    następuje:

> [...]
    > dobrze oprocentowany eMAX, eMAX+, darmowa karta debetowa do eKONTA,
    > itp.) to nie jest zły wybór. To "samoograniczenie" wychodzi jedynie w

    Ale pytanie nie było o dobry (choćby najlepszy) wybór, ale o niskie koszta.
    Dla mnie niskie koszta to jest Lukas e-konto pro. Ale też się z tym nie
    pcham, bo najpierw trzeba spełnić określone warunki (5k przeciętnie
    trzeba mieć, karty używać) i dopiero potem ono jest zasadniczo
    bezpłatne, chyba, że się token zgubi albo kartę odnawia.
    IMHO wszystko zależy od tego jaki się ma z przeproszeniem "profil"
    posługiwania się rachunkiem. Ja bym wziął sobie arkusz napisał i wpisał
    dane z dotychczasowego konta za ostatnie 6 miesięcy. A potem bym
    sprawdził, ile by mnie to kosztowało w multi, m, inteligo, VW, lukasie,
    et caetera. Każdemu co innego jest tanio.

  • 10. Data: 2004-12-22 19:57:58
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    yayco wrote:

    > A przelewy też?

    Pytanie bylo o koszta obslugi, a nie o przelewy...

    --
    Mithos