  • 21. Data: 2002-10-04 17:27:13
    Temat: Re: Najlepsze e-konto
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    AMRA wrote:

    > mBanku... Czyli nie mozesz juz pisac dostep internetowy Luksa
    > ogolnie, tylko dostep internetowy Lukasa _w platnej 7 zloty wersji
    > konta PRO jest teoretycznie bezpieczniejszy.

    OK, na taki kompromis sformułowania mogę się zgodzić, z tym zastrzeżeniem,
    że ceny podawać nie należy, bowiem nie obowiązuje ona w pewnych przypadkach
    oraz nie ma wpływu na bezpieczeństwo per se, a jedynie na ocenę
    atrakcyjności oferty według bardziej zróżnicowanych kryteriów (niż tylko
    bezpieczeństwo). Cena jest w temacie wątku, ale nie w temacie podwątku,
    który wybrałeś tutaj do dyskusji.

    Pozwolę sobie zwrócić Ci uwagę, że stosujesz pewnego rodzaju podwójny
    standard: o ile dobrze Cię zrozumiałem, to mówisz tak "jest teoretycznie
    bezpieczniejszy, ale dla niegapowatego świadomego użytkownika mBank jest
    równie bezpieczny". No dobra, ale z drugiej strony piszesz, że duża część
    posiadaczy kont jedzie na debecie zatem nieświadomie i głupio bulą 7
    zł/miesiąc.
    Nie jest to fair IMHO, bowiem powinieneś się zdecydować, czy oceniasz
    przydatność konta dla przeciętnego klienta, czy też dla świadomego klienta i
    stosować to samo kryterium przy ocenie tych różnych aspektów.

  • 22. Data: 2002-10-04 17:27:31
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"

    > a nie 7 + 1?
    > P.S. Brak VC w tym banku eliminuje go jako bank glowny :) I predzej kurka
    > sprzedadza ten bank jak ja dostane te karte ;)

    moze 7+1, a co do sprzedazy F. to krazyla rowniez informacja ze Fortis chce
    kupis BRE, tyle ze po ostatnich doniesieniach z zachodu o spadku jego
    wartosci tez pewnie nieaktualna.

    a pewne funkcje VC spelnia VE Inteligo - chyba F nie wejdzie w VC dla
    e-pakietu bo wyraznie daja sygnaly ze chca lepszych klientow.
    Do pakietu srebrnego tez juz nie mozna miec Golda ktory zwalnial z oplat za
    VE i przyjdzie mi sie zadowolic normalna VC :((

    > I bardzo fajne - wada malo bankomatow?

    nie do bankomatów - do placenia w sklepie, chociaz to strasznie obciachowa
    karta ;-)
    *** blad ***

  • 23. Data: 2002-10-04 19:59:12
    Od: w...@p...onet.pl

    > P.S. Brak VC w tym banku eliminuje go jako bank glowny :) I predzej kurka
    > sprzedadza ten bank jak ja dostane te karte ;)

    Dlaczego upieracie się przy kartach wypukłych? Ja z WC zrezygnowałem 6 lat temu
    jak mi 2 razy wyczyścili konto (zwykłe nie internetowe bo inaczej wtedy nie
    można było) od tamtej pory mam VC i jestem zadowolony, że moje pieniądze są ze
    mną. Faktem jest, że nie chodzi ona wszędzie, ale trzeba to mieć na uwadze i
    przygotować się do tego ( np na autostrady) i parę drobnych zawsze można mieć w
    zapasie. Zwłaszcza teraz gdy praktycznie cała europa respektuje euro.

  • 24. Data: 2002-10-04 20:09:40
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > inaczej wtedy nie można było) od tamtej pory mam VC i jestem
    > zadowolony, że moje pieniądze są ze mną.

    Co rozumiesz przez WC w powyższym ustępie ;)?
    (i VC też?)

  • 25. Data: 2002-10-06 05:34:26
    Od: tfidecki <t...@p...onet.pl>

    AMRA wrote:

    > Tak z ciekaowsci jak jest z tokenem w PKO BP, Integrum, Nordea ?

    W PKO BP token jest zabezpieczony pin-em. Jednak konto kosztuje 9 PLN.
    Obawiam się, że musisz się na coś zdecydować. Albo chcesz za darmo i
    wtedy masz to co masz, albo płacisz i masz trochę więcej. Porządny token
    też kosztuje swoje, dlatego nie dziwię się, że banki chcą jakoś sobie
    zrekompensować ten koszt.

    Tomek

  • 26. Data: 2002-10-06 16:56:27
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Fri, 4 Oct 2002 22:09:40 +0200, Robert napisał(a):

    >Co rozumiesz przez WC w powyższym ustępie ;)?
    ^^^^^^^

    Chyba sam sobie odpowiedziałeś ;->

    (MSPANC)
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 27. Data: 2002-10-06 17:18:05
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Jacek Osiecki wrote:

    > ^^^^^^^
    >
    > Chyba sam sobie odpowiedziałeś ;->
    >
    > (MSPANC)

    Nie, to ja MSPANC... chyba nie myślisz, że sformułowanie wyszło mi
    przypadkowo?

  • 28. Data: 2002-10-09 14:45:33
    Od: t...@p...onet.pl

    > , bezpieczny
    >
    > Lukas (e-konto PRO)
    > VW Bank Direct
    >
    > i funkcjonalny
    >
    > Lukas (e-konto PRO)
    >

    > Czyli metoda eliminacji na placu boju pozostal Lukas. Jest i bezplatny (jesli
    > spelni sie pewne kryteria), bezpieczny (token) i funkcjonalny (karty)).
    > W tym miesiacu czeka nas premiera kart i nowych rachunkow w VW Bank Direct.
    Moze
    > byc ciekawie ...
    Zgadzam się, że Lukas to pożądny bank, ale ma strasznie nierównomiernie
    rozłożone bankomaty. Jeśli ktoś mieszka w Poznaniu, czy Wrocławiu, to ok. Ja
    mieszkam w Sosnowcu i mam tylko dostępne 2 bankomaty Lukasa w mieście.Z mBanku
    mogę korzystać bezprowizyjnie z 6 bankomatów Euronetu.

    Ja polecałbym Lukas+mBank

  • 29. Data: 2002-10-09 14:49:28
    Od: t...@p...onet.pl

    > W Integrum jest podwojne zabezpieczenie przy logowaniu - najpierw id + haslo,
    > pozniej wskazanie tokena. Zeby token uruchomic trzeba podac czterocyfrowy
    > PIN, a uruchomiony token wylacza sie samoczynnie po paru minutach.

    To tak samo jest w Lukasie:
    1. identyfikator
    2.hasło (które zawsze można zmienić)+wskazanie tokena

  • 30. Data: 2002-10-09 15:22:15
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl>
    Direct.

    > Zgadzam się, że Lukas to pożądny bank, ale ma strasznie nierównomiernie
    > rozłożone bankomaty.

    bezpieczny to jest e-pakiet Fortis Banku - masz oddzialy w Gliwicach i
    Katowicach
    praktycznie potrzebne ci raz na rok. Rachunki z tokenem okazaly sie podatne
    podczas ostatnio odkrytej luki IE na atak przez podstawienie hakera pomiedzy
    twoim komputerem a bankiem, jedyny odporny na takie sztuczki okazał się
    system planet Fortisa

    fakt ze to kosztuje 8 zl/mies (wraz z kartą VE) ale rozlozenie bankomatow
    masz idealne - wszystkie są darmowe ;-))
    *** blad ***