  • 1. Data: 2002-10-04 11:59:32
    Temat: wirus atakujacy e-konta
    Od: z...@p...onet.pl

    http://europe.cnn.com/2002/TECH/internet/10/04/bugbe
    ar.virus/index.html

  • 2. Data: 2002-10-04 12:07:21
    Temat: Re: wirus atakujacy e-konta
    Od: j...@p...onet.pl

    > http://europe.cnn.com/2002/TECH/internet/10/04/bugbe
    ar.virus/index.html

    Na kłopoty m.in:

    http://www.mks.com.pl/baza.html?show=description&id=
    2023

    Jacek

  • 3. Data: 2002-10-04 12:13:53
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > http://www.mks.com.pl/baza.html?show=description&id=
    2023

    Mam nadzieje, ze pelna wersja rozni sie zasadniczo od tych demo. Kolega
    musial sformatowac wszystko - bo MKS nic nie wykryl. Dobpiero NA dal sobie
    reade z jakims dziadostwem (sztuk 1)

  • 4. Data: 2002-10-04 12:30:52
    Od: j...@p...onet.pl

    > Mam nadzieje, ze pelna wersja rozni sie zasadniczo od tych demo. Kolega
    > musial sformatowac wszystko - bo MKS nic nie wykryl. Dobpiero NA dal sobie
    > reade z jakims dziadostwem (sztuk 1)

    Nie wiem - nie używam. Zwróć uwagę, że to cholerstwo jest stosunkowo świeże
    (baza wirusów z 2002-10-01).

    Jacek

  • 5. Data: 2002-10-04 12:44:25
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    > Nie wiem - nie używam. Zwróć uwagę, że to cholerstwo jest stosunkowo
    świeże
    > (baza wirusów z 2002-10-01).

    Polski. Jakbym miał wyrazić opinię, to nie jest to wg mnie najlepszy
    antyvir...

  • 6. Data: 2002-10-04 13:02:34
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    Kolega
    > musial sformatowac wszystko - bo MKS nic nie wykryl. Dobpiero NA dal

    Też używam NA, ale:

    > W kolejnym etapie swego działania robak wyłącza kilka programów
    > antywirusowych i firewalli. Monitor programu mks_vir nie jest
    wyłączany.
    > Aplikacje deaktywowane przez robaka to:
    (...)
    > NAVWNT.EXE
    > NAVW32.EXE
    > NAVNT.EXE
    > NAVLU32.EXE
    > NAVAPW32.EXE

    BaLab

  • 7. Data: 2002-10-04 15:28:54
    Od: "Darek W." <a...@p...pop.pl>

    > Mam nadzieje, ze pelna wersja rozni sie zasadniczo od tych demo. Kolega
    > musial sformatowac wszystko - bo MKS nic nie wykryl. Dobpiero NA dal sobie
    > reade z jakims dziadostwem (sztuk 1)

    Przepraszam, ale jeśli ktoś otwiera lekkomyślnie załączniki do nieznanych
    maili to sam jest sobie winien. Zwłaszcza, że opisany wirus ma podwójne
    rozszerzenie nazwy, co jest w zasadzie oznajmieniem wszem i wobec "jestem
    wirusem".

    Darek