  • 1. Data: 2002-10-04 13:43:56
    Temat: Pomicy!Rozmowa rekrutacyjna.
    Od: "yeene" <y...@p...onet.pl>

    Witam!
    Pomóżcie. Zostałam zaproszona na romowę kwalifikacyjną do banku. Bedzie się
    ona składała z testów umiejętności i praca w grupie(?). Prosze o pomoc w
    rozszyfrowaniu tych posunięć, czy testy te sa jakieś szczególne dla
    stanowisk w bankach? Może jakieś przykłady? I na czym to polega. Chcę się
    przygotować jak najlepiej a nie chcę by nerwy przed nieznanym mnie "zżarły"
    ;-).
    Czy ktoś mógłby mi coś doradzić lub podzielić się doświadczeniami?
    Pozdrawiam.
    --
    @@@@@@@@@
    @@ YEENE @@

  • 2. Data: 2002-10-04 13:46:30
    Temat: Re: Pomicy!Rozmowa rekrutacyjna.
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    testy:

    a) albo coś a'la Mensa, czyli jakiego kwadracika brakuje
    b) krótkie zadania matematyczne, oblicznie odległosci, procentów itp, patrzą
    na umiejętności analityczne i korzystanie z tabel itp,

    w grupie,

    a) na stanowiska sprzedażowe - prosze sprzedać ten oto marker koledze obok,
    b) kiedyś byłem i było tak: pani prowadząca sptkanie wcielała sie w role
    prezydenta miasta, a grupa (około 10 osób) miała ustalić plan jakiejś
    inwestycji i przekonać do tego projektu Panią Prezydent.

    PS: Big BG? Jezeli tak to odpowiedzi b)

    --
    Pozdrawiam,
    Metaxa [http://ja-na-pyrypy.prv.pl]

    Uśmiech, spokój, równowaga psychiczna podstawą leczenia!

  • 3. Data: 2002-10-04 14:03:41
    Od: "yeene" <y...@p...onet.pl>

    Zastosuję twoją metodę:Uśmiech, spokój, równowaga psychiczna podstawą
    leczenia! Dzięki.
    Yeene

  • 4. Data: 2002-10-05 09:45:25
    Od: "seb!" <s...@i...pl>

    Użytkownik "yeene" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    "zżarły"
    > ;-).
    > Czy ktoś mógłby mi coś doradzić lub podzielić się doświadczeniami?

    banki, zwlaszcza duze, czesto stosuja _assesment_centre_ jako metode
    rekrutacyjna.
    mowisz ze badana bedzie praca w grupie, Ja zatem przygotowal bym sie rowniez
    na taka ewentualnosc.
    ponadto w rekrutacjach banki wykorzystuja rowniez testy psychologiczne.