  • 11. Data: 2003-10-05 10:30:49
    Temat: Re: Najgorszy bank
    Od: Tom <v...@o...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:

    > A widzisz, to jest wlasnie to, o czym ktos juz wczesniej napisal, o
    > gustach sie nie dyskutuje ;)
    > Mam konto i jestem jak najbardziej zadowolony, ba, wielu moich znajomych
    > zalozylo tam rachunek i tez sa zadowoleni :>

    A dlugo je masz? Bo ja tez na poczatku bylem zadowolony.
    Poza tym, w ilu inych bankach miales/asz jeszcze konto?

    Pozdr

    PS. No i skad mozesz wiedziec, ze moja wypowiedz, to kwestia gustu a nie
    wieloletnich doswiadczen?

  • 12. Data: 2003-10-05 10:33:20
    Od: "MAX" <max_kr[tnij_to_]@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:blopmk$n86$2@absinth.dialog.net.pl...

> [...]
    > Mam konto i jestem jak najbardziej zadowolony, ba, wielu moich
    > znajomych zalozylo tam rachunek i tez sa zadowoleni :>

    Czy ja wiem. Też miałem konto w BPH. Najbardziej wkurzająca była prowizja za
    wypłaty w kasie - pobierana ona była i jest niezgodnie z prawem. A bank
    sobie z tego bimba. Czy to rzecz gustu?

    Pozdr
    MAX

  • 13. Data: 2003-10-05 10:35:07
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/5/2003 12:30 PM, Użytkownik Tom napisał:

    > A dlugo je masz?

    Od ponad roku srebrny sezam, od miesiaca zloty.

    > Bo ja tez na poczatku bylem zadowolony.
    > Poza tym, w ilu inych bankach miales/asz jeszcze konto?

    U siebie w Citi, Fortis (tylko dla karty obciazeniowej), mialem w
    BZ-WBK, Kredyt Banku i PKO B.P.

    > PS. No i skad mozesz wiedziec, ze moja wypowiedz, to kwestia gustu a nie
    > wieloletnich doswiadczen?

    Zalezalo mi bardzo na debetowej Visie, malo kto je jeszcze wydaje,
    stad wybor BPH-PBK...

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 14. Data: 2003-10-05 10:35:48
    Od: "MAX" <max_kr[tnij_to_]@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MAX" <max_kr[tnij_to_]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    za
    > wypłaty w kasie - pobierana ona była i jest niezgodnie z prawem. A bank

    Z drugiej strony BZ WBK też ma taką opłatę. A obecnie jestem jego klientem
    (zapewne niedługo:-)

    MAX

  • 15. Data: 2003-10-05 10:37:45
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/5/2003 12:35 PM, Użytkownik MAX napisał:

    > Z drugiej strony BZ WBK też ma taką opłatę. A obecnie jestem jego klientem
    > (zapewne niedługo:-)

    :->
    A po co mam wybierac gotowke z kasy, jak mam karte i bankomaty?:) Poza
    tym przy zlotym sezamie (z tego co pamietam) nie ma tej oplaty...

  • 16. Data: 2003-10-05 13:09:20
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    Marcin Nowakowski napisał:

    > Mam konto i jestem jak najbardziej zadowolony, ba, wielu moich
    > znajomych zalozylo tam rachunek i tez sa zadowoleni :>

    Ja w BPH miałem konto prawie od jego powstania i byłem zadowolony, jednak od
    momentu połączenia z PBK to jest już całkiem inny, bez porównania gorszy
    bank, bank którego trzeba pilnować jak zwykłego złodzieja.
    Pierwszy przykład:
    http://www.google.com/groups?ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_um
    sgid=aijhb5%24lpt%2...@n...tpi.pl&lr=&hl=pl
    Sprawa z ostatnich dni: Kończyła mi się lokata, więc zadzwoniłem aby się
    dowiedzieć na jaki procent będzie przedłużona. Dwukrotnie (raz telefonicznie
    i raz bezpośrednio) podano mi nieprawdziwą stawkę, o połowę wyższą od
    faktycznej. Ponieważ raz się już na nich mocno naciąłem, więc poszedłem z
    prośbą o wydruki (bank sam nie dostarcza żadnych wyciągów z konta!) i z tych
    wydruków zorientowałem się, że moja lokata została przedłużona na znacznie
    niższy procent niż ten, który mi podano.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 17. Data: 2003-10-05 15:50:09
    Od: "MAX" <max_kr[tnij_to_]@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:blos9p$n86$5@absinth.dialog.net.pl...

    > :->
    > A po co mam wybierac gotowke z kasy, jak mam karte i bankomaty?:) Poza
    > tym przy zlotym sezamie (z tego co pamietam) nie ma tej oplaty...

    Wiesz, nie każdego stać na złoty sezam (zresztą wtedy ta opłata jest objęta
    prowizją za prowadzenie rachunku). A co do bankomatu: w BZ WBK jest limit
    (2000zł/doba - wchodzą w to też przelewy). Więc jeżeli chce wypłacić coś
    więce ,to już muszę płacić prowizję. Nie chodzi tu o te 3 zł. Tylko o
    zasady. Skoro jest to niezgodne z prawem, to dlaczego ta opłata nie jest
    wycofana?

    Pozdrawiam,
    MAX

  • 18. Data: 2003-10-05 16:39:30
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 05 Oct 2003 11:53:25 +0200, w <blopmk$n86$2@absinth.dialog.net.pl>, Marcin
    Nowakowski <m...@i...usunto.pl> napisał(-a):

> [...]
    > Mam konto i jestem jak najbardziej zadowolony, ba, wielu moich
    > znajomych zalozylo tam rachunek i tez sa zadowoleni :>

    Widać mają od niedawna i nie wiedzą co to dobra obsługa i normlane stawki oraz
    dobry serwis internetowy (który kiedyś mieli) :>

  • 19. Data: 2003-10-05 16:40:09
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 05 Oct 2003 12:35:07 +0200, w <blos4r$n86$4@absinth.dialog.net.pl>, Marcin

    > U siebie w Citi, Fortis (tylko dla karty obciazeniowej), mialem w
    > BZ-WBK, Kredyt Banku i PKO B.P.

    ROTFL. No to nic dziwnego, że z BPH jesteś zadowolony :D.

  • 20. Data: 2003-10-05 18:31:54
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:blos4r$n86$4@absinth.dialog.net.pl...

    > Zalezalo mi bardzo na debetowej Visie, malo kto je jeszcze wydaje,
    > stad wybor BPH-PBK...

    IMHO dla debetowej VC najlepszym wyborem jest Multibank :)

    --
    JaKi