  • 1. Data: 2003-10-04 21:02:49
    Temat: zakupy w sklepie internetowym - ile kosztuje przesyłka?
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Witam,
    może to nie najlepsza grupa na takie pytanie, ale zapewne znajdzie się tutaj
    kilka osób które mają jakieś doświadczenia - chcę sobie kupić w sklepie w
    stanach pewną małą i lekką rzecz (żeby utrzymać się w tematyce grupy -
    pragnę zapłacić kartą VISA ;-)) ) zastanawiam się, ile dodatkowo będzie
    mnie kosztowała przesyłka? Sklep to shop.store.yahoo.com

    Dzięki za odpowiedzi,
    Zbiggy.

  • 2. Data: 2003-10-04 21:31:32
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    zbiggy napisal/a:
    > shop.store.yahoo.com

    teraz widzę, że ten link nie działa, trzeba dodać kingprices:
    http://shop.store.yahoo.com/kingprices/

    Z.

  • 3. Data: 2003-10-04 21:49:32
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    OK - sam znalazłem - $45 :((

  • 4. Data: 2003-10-05 08:46:29
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik zbiggy <z...@n...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:blnf9p$10m2$...@f...acn.pl...
    > OK - sam znalazłem - $45 :((

    KingPrices ;-)

  • 5. Data: 2003-10-05 15:00:41
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    corner napisal/a:

    > KingPrices ;-)

    sultan prices, maharaja prices :)))
    a ile m/w powinno wyjść w zwykłych sklepach (pytanie do praktyków)

    Zbig