  • 1. Data: 2003-10-05 07:57:36
    Temat: Najgorszy bank
    Od: "Opos" <o...@p...fm>

    Najgorszy z najgorszych ... ktory to taki?

  • 2. Data: 2003-10-05 08:03:06
    Temat: Re: Najgorszy bank
    Od: "" <m...@p...onet.pl>

    > Najgorszy z najgorszych ... ktory to taki?

    Pekaosa

  • 3. Data: 2003-10-05 08:04:03
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/5/2003 9:57 AM, Użytkownik Opos napisał:

    > Najgorszy z najgorszych ... ktory to taki?

    Tamten.

    bpnmsp.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 4. Data: 2003-10-05 08:09:33
    Od: "opolanin" <o...@p...fm_NO-SPAM_>

    Użytkownik "Opos" <o...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Najgorszy z najgorszych ... ktory to taki?

    Najgorszych jest tyle samo co najlepszych!

    ----------------
    pozdrawiam
    opolanin>

  • 5. Data: 2003-10-05 09:08:48
    Od: "MAX" <max_kr[tnij_to_]@poczta.onet.pl>

  • 6. Data: 2003-10-05 09:17:03
    Od: Zbigniew Zawada <z...@f...pl>

    Użytkownik Opos napisał:

    > Najgorszy z najgorszych ... ktory to taki?

    Człowieku, poczytaj sobie ratingi. Czy myślisz, że tu ktokolwiek ma
    rachunki we wszystkich bankach i korzysta ze wszystkich usług, żeby móc
    je porównywać? Jednostkowe złe doświadczenia kogolkolwiek z jakimkolwiek
    bankiem nie muszą być wcale dowodem "najlepszości" czy "najgorszości".

    ZZ

  • 7. Data: 2003-10-05 09:17:51
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    > Najgorszy z najgorszych ... ktory to taki?

    Twój lub twojego kolegi :-)

    Karol

  • 8. Data: 2003-10-05 09:51:33
    Od: Tom <v...@o...pl>

    m...@p...onet.pl wrote:

    > Pekaosa

    Eee tam Pekao. Prawdziwa katastrofa, to BPH-PBK. Rzna ludzi wszedzie i
    na czym sie tylko da. Czasami nawet im samym trudno sie zorientowac za
    co ta prowizja.

    Pozdr i ze wszystkich sil odradzam.

  • 9. Data: 2003-10-05 09:53:25
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/5/2003 11:51 AM, Użytkownik Tom napisał:

    > Pozdr i ze wszystkich sil odradzam.

    A widzisz, to jest wlasnie to, o czym ktos juz wczesniej napisal, o
    gustach sie nie dyskutuje ;)
    Mam konto i jestem jak najbardziej zadowolony, ba, wielu moich
    znajomych zalozylo tam rachunek i tez sa zadowoleni :>

  • 10. Data: 2003-10-05 10:10:01
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Zbigniew Zawada" <z...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    jakimkolwiek
    > bankiem nie muszą być wcale dowodem "najlepszości" czy "najgorszości".

    Nie denerwuj się. Dorwał się młody do newsów i chce się pobawić. Na
    takie zabawy po prostu nie odpowiadaj, jeśli Ci nie odpowiadają.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl