  • 1. Data: 2003-10-05 08:01:21
    Temat: Eurobank-co to za lipa????
    Od: rek <a...@n...dole.posta.com>

    Co to za bank? Pierwsze co rzucilo mi sie w oczy to ich logo, ktore jest
    prawie identyczne jak logo operatora telkom. VODAFONE.
    Strona internetowa Eurobank to rozpacz i wlasciwie "0" informacji:-(

  • 2. Data: 2003-10-05 08:40:49
    Temat: Re: Eurobank-co to za lipa????
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    W news:3F7FCFD1.2080109@na.dole.posta.com,
    rek <a...@n...dole.posta.com> napisał(a):

    > Co to za bank? Pierwsze co rzucilo mi sie w oczy to ich logo, ktore
    > jest prawie identyczne jak logo operatora telkom. VODAFONE.

    I kolor niemal identyczny. Czyżby cwany pomysł na parę zł, jak Voda przejmie
    Polkomtel? ;)

    --
    Konrad J. Brywczyński
    Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

  • 3. Data: 2003-10-05 08:43:09
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik rek <a...@n...dole.posta.com> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...dole.posta.com...
    > Co to za bank? Pierwsze co rzucilo mi sie w oczy to ich logo, ktore jest
    > prawie identyczne jak logo operatora telkom. VODAFONE.
    > Strona internetowa Eurobank to rozpacz i wlasciwie "0" informacji:-(

    Daj im troche czasu. Zaczeli 1 bm i od razu sie zaczely problemy, ale tak
    jest wszedzie.

    PS: Wiedzialem, ze juz gdzies to logo widzialem, teraz wiem gdzie ;-)

  • 4. Data: 2003-10-05 09:08:23
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    rek wrote:
    > Co to za bank? Pierwsze co rzucilo mi sie w oczy to ich logo, ktore
    > jest prawie identyczne jak logo operatora telkom. VODAFONE.
    > Strona internetowa Eurobank to rozpacz i wlasciwie "0" informacji:-(

    Nie rozumiem tego tematu. O co ci chodzi w sumie? :) Bank jak bank na
    rozruchu. No i nie sadze, zebys kiedykolwiek byl jego "grupa docelowa". Ja
    tam Lukasiewicza szanuje, bo chociaz facet podziwia Kotlera (tfu, tfu ;) to
    stwierdzil, ze nisze to juz przeszlosc :)
    Czekam, zeby sobie zalozyc konto jak tylko interent albo telefon zaloza bo
    tak nie mialbym dostepu do kasy ;)
    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 5. Data: 2003-10-05 09:08:24
    Od: rek <a...@n...dole.posta.com>

    corner wrote:
    > U?ytkownik rek <a...@n...dole.posta.com> w wiadomooci do grup
    > dyskusyjnych napisa?:3...@n...dole.posta.com...

    > Daj im troche czasu. Zaczeli 1 bm i od razu sie zaczely problemy, ale tak
    > jest wszedzie.

    Na stronie nie ma zadenj informacji, czy jest to "kawelek" jakiegos
    innego banku czy zupelnie nowy, itd. A ja jestesm bardzo tego ciekaw.

  • 6. Data: 2003-10-05 09:46:44
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    rek wrote:
    > Na stronie nie ma zadenj informacji, czy jest to "kawelek" jakiegos
    > innego banku czy zupelnie nowy, itd. A ja jestesm bardzo tego ciekaw.

    He, he - a gdzie ty wczesniej zyles ;) W Bieszczadach ?? :)
    pojrz do archiwum w takim razie.
    Eurobank to nowy projekt tworcy Lukasa - M. Lukasiewicza. Jego prywatny
    bank. :)

  • 7. Data: 2003-10-05 10:18:58
    Od: rek <a...@n...dole.posta.com>

    Michal 'Amra' Macierzynski wrote:

    > Nie rozumiem tego tematu. O co ci chodzi w sumie? :)
    Juz o nic. W pazdziernikowym wydaniu BusinessWeek Polska jest arykul
    "Samouk przeciwko zawodowcom. Mariusz Lukasiewicz buduje Eurobank"

    >Bank jak bank na
    > rozruchu. No i nie sadze, zebys kiedykolwiek byl jego "grupa docelowa".
    Nie wiem jaka jest "grupa docelowa" Eurobanku ale nawet gdybym w niej
    byl to i tak z jego uslug nie skorzystam.

    >Ja
    > tam Lukasiewicza szanuje, bo chociaz facet podziwia Kotlera (tfu, tfu ;) to
    > stwierdzil, ze nisze to juz przeszlosc :)
    Jak najbardziej, tez uwazam, ze nalezy mu sie szacunek i podziw.

    --
    arekrMALPAxl.wp.pl

  • 8. Data: 2003-10-05 11:11:35
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    rek wrote:
    > Nie wiem jaka jest "grupa docelowa" Eurobanku ale nawet gdybym w niej
    > byl to i tak z jego uslug nie skorzystam.

    Widocznie nie jestes, wiec takie stwierdzenie jest pozbawione podstaw ;)
    Jesli takie instytucje jak Provident istnieja i to calkiem dobrze, jak SKOKI
    itp radza sobie bardz dobrze, to sam sobie odpowiedz :))

  • 9. Data: 2003-10-05 20:35:53
    Od: "Przemek" <p...@U...pl>

    Uzytkownik "rek" <a...@n...dole.posta.com> napisal w wiadomosci

    > Na stronie nie ma zadenj informacji, czy jest to "kawelek" jakiegos
    > innego banku czy zupelnie nowy, itd. A ja jestesm bardzo tego ciekaw.
    calkiem nowy, zresztw w necie duzo o tym na roznych stronach, przeca to
    projekt Mariusza Lukasiewicza.....
    pozdro

  • 10. Data: 2003-10-06 19:20:59
    Od: "Pawel Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    I kolory tez takie jak w Vodafone. Zbierznosc przypadkowa?