  • 1. Data: 2002-06-11 16:54:31
    Temat: Najbardziej nieczytelna TOiP
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Czy ktoś przeprowadzał ranking banków na podstawie najbardziej zagmatwanych i
    nieczytelnych Tabel Opłat i Prowizji? Tu dałbym palmę pierwszeństwa PKO BP. A
    tuż za nim BZ WBK. Tam z kolei nie mają żadnych TOiP w formie papierowej, po
    szczegóły odsyłają do plików .pdf w internecie.

  • 2. Data: 2002-06-11 16:59:54
    Temat: Re: Najbardziej nieczytelna TOiP
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    BSK

  • 3. Data: 2002-06-11 17:42:48
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > BSK

    A to czemu? Jest wielgachna i mieszają w niej odniesienia do starych typów
    kont, ale jest szczegółowa.
    Lepsze to niż różne "wyciągi" z TOiP - zwykle przed wydrukiem "wyciąga się"
    z nich co przykrzejsze pozycje.

    Bogdan

  • 4. Data: 2002-06-11 19:06:09
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > A to czemu? Jest wielgachna

    no wlasnie dlatego:)

  • 5. Data: 2002-06-11 21:00:32
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    > no wlasnie dlatego:)

    Ale przynajmniej jest na widoku.
    W porównaniu z niektórymi bankami to i tak dużo.

  • 6. Data: 2002-06-12 07:54:30
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On 11 Jun 2002 18:54:31 +0200, <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >tuż za nim BZ WBK. Tam z kolei nie mają żadnych TOiP w formie papierowej, po
    >szczegóły odsyłają do plików .pdf w internecie.

    Najbardziej nieczytelna była zawsze na stronach PBK. Pomimo że
    wiedziałeś czego szukasz, to i tak nie byłeś tego w stanie znaleźć.
    Teraz pewnie dostali w spadku tabelę po BPH, więc może jest
    czytelniejsza.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
    > Czy ktoś przeprowadzał ranking banków na podstawie najbardziej
    zagmatwanych i
    > nieczytelnych Tabel Opłat i Prowizji? Tu dałbym palmę pierwszeństwa PKO
    BP.
    a jakies uzasadnienie? Masz prolemy ze znalezieniem czegos?
    >A tuż za nim BZ WBK. Tam z kolei nie mają żadnych TOiP w formie papierowej,
    po
    > szczegóły odsyłają do plików .pdf w internecie.
    no i tam mozna duuuzo znalezc... fakt dla osob bez dostepu do internetu to
    moze byc problem. Ale w oddziale dowiesz sie wszystkiego

    Pozdrawiam
    Konrad

  • 8. Data: 2002-06-12 11:13:25
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Wed, 12 Jun 2002 09:54:30 +0200, w
    <j...@4...com>, Krzysiolek
    <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.je
    go.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>
    napisał(-a):

> [...]
    > wiedziałeś czego szukasz, to i tak nie byłeś tego w stanie znaleźć.
    > Teraz pewnie dostali w spadku tabelę po BPH, więc może jest

    Nie wiem jaka jest TOiP PBK, ale ta z BPH nie może być czytelniejsza
    :).

  • 9. Data: 2002-06-12 11:23:40
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jun 12, 2002 at 01:13:25PM +0200, Radosław Popławski wrote:

    > Nie wiem jaka jest TOiP PBK, ale ta z BPH nie może być czytelniejsza
    > :).

    Widziales TOiP RB?

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-06-12 12:31:44
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > no i tam mozna duuuzo znalezc... fakt dla osob bez dostepu do internetu to
    > moze byc problem. Ale w oddziale dowiesz sie wszystkiego

    Chodzi mi tu o tabelę w formie ulotki, którą można wziąść ze sobą do domu i
    spokojnie przestudiować. Fakt, można wszystko wypytać obsługę, ale czy da się
    to zapamiętać? Regularnie odwiedzam stronę www PKO BP i nie mogę przeczytać tej
    tabeli. Używają tak dużo skomplikowanych appletów, że moja przeglądarka Netscape
    4.7 w Linuxie zawiesza się. Co z tego, że użytkownikom np. Explorera pojawią się
    jakieś atrakcje graficzne, jak pozostali nie mogą tam wejść.