  • 11. Data: 2002-06-12 13:47:35
    Temat: Re: Najbardziej nieczytelna TOiP
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Witam
    > zagmatwanych i
    > BP.
    > a jakies uzasadnienie? Masz prolemy ze znalezieniem czegos?
    > po
    > no i tam mozna duuuzo znalezc... fakt dla osob bez dostepu do internetu to
    > moze byc problem. Ale w oddziale dowiesz sie wszystkiego
    >
    > Pozdrawiam
    > Konrad

    Chodzi mi tu o tabelę w postaci ulotki, którą można wziąść ze sobą do domu i na
    spokojnie przestudiować. Czegoś takiego w oddziałach PKO BP nie znalazłem. Ze
    strony www nic nie mogę odczytać, bo moja przeglądarka Netscape 4.7 w Linuxie ma
    problemy z appletami PKO BP i zawiesza mi się. Co z tego, że dla użytkowników
    np. Explorera pojawi się jakaś atrakcja graficzna, jak pozostali nie mogą się
    tam dostać.

  • 12. Data: 2002-06-12 13:53:21
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    i na
    > spokojnie przestudiować. Czegoś takiego w oddziałach PKO BP nie znalazłem.

    Moja nominacja to:

    BZWBK - w postaci segregatora do wgladu w oddziale ;-) a ze strony sciagamy
    w .pdf ;-)

    --
    JaKi