  • 11. Data: 2006-06-30 11:14:51
    Temat: Re: Najbardziej dokuczliwa forma przekazu pieniedzy
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 30 Jun 2006 10:48:14 +0200, "Zdenek"
    <a...@y...com> wrote:

    >Sytuacja placic okresowa oplate pewnemu czlowiekowi. Ustnie umowilismy sie ze
    >bede mu robil przelew na konto, aczkolwiek indywidum sie uparl zebym mu robil
    >przelew poczta. Ze jest to zajecie mega up!*dliwe, zwlaszcza w czasie bankow
    >internetowych, kazdy wie. Na dodatek kosztuje mnie to o wiele wiecej kasy niz
    >przelew z konta na konto (grosze ale zawsze to kufel piwa)

    może jednak płać przelewem? Ty też przecież możesz się uprzeć :-)
    Swoją powinność w ten sposób spełnisz.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 12. Data: 2006-06-30 11:16:18
    Od: "Zdenek" <b...@y...com>

    > czemu chcesz być złośliwy?
    >
    > janke

    Nie rozumiem do konca pytania. Chce placic wygodna i tania forma platnosci. A
    skoro ktos sie upiera i probuje mnie zmusic do lazenia na poczte i
    przepychania sie z beretami, to chce mu sie rownie dobrze odwdzieczyc.

    Pozdrowil.

  • 13. Data: 2006-06-30 11:23:02
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Zdenek wrote:
    > Drodzy Grupowicze,

    [...]

    > Wiec pytanie jest nastepujace.
    > W jaki sposob moge kolesiowi uprzykrzyc zycie takim przekazem? Jaka instytucja
    > czy forma bedzie dla niego najbardziej NIE mila?

    Jeśli ma konto i "jakoś" potrafisz wyakazać, że to jego konto to wpłacaj
    mu na konto.
    Można też próbować składać do depozytu sądowego (ale tu chyba tylko
    wtedy gdy odmawia przyjęcia tej kasy)

    KJ

  • 14. Data: 2006-06-30 11:25:51
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Zdenek wrote:
    [...]

    > Nie jeste to osoba sarsza, tylko ktos kto moim kosztem chce wyluliac USK.

    Co zrobić ? I co to USK ?
    KJ

  • 15. Data: 2006-06-30 13:28:26
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > może jednak płać przelewem? Ty też przecież możesz się uprzeć :-)
    > Swoją powinność w ten sposób spełnisz.

    Albo złoty środek, co druga rata przelewem, co druga pocztą.

    Miroo

  • 16. Data: 2006-06-30 18:31:59
    Od: Asia Jedrychowska <a...@w...hell.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Jeśli ma konto i "jakoś" potrafisz wyakazać, że to jego konto to wpłacaj
    > mu na konto.

    bez sensu.
    gość powie "nie mam pana pieniędzy i co mi pan teraz zrobi?"
    a reklamacja na Berdyczów "to nie moje konto, skąd pan ten numer wziął?"

    jeśli gość ma wielką ochotę udupić swojego landlorda (bo podejrzewam, że
    płaci w ten sposób kasę za wynajem albo cuś w ten deseń) to wystarczy czuły
    anonim do US/UKS typu "uprzejmie donoszę, że Iksiński wynajmuje
    Igrekowskiemu za X miesięcznie i nie odprowadza od tego podatku".

  • 17. Data: 2006-06-30 18:48:25
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Jun 2006 18:31:59 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Asia Jedrychowska <a...@w...hell.pl>
    napisała:

    > bez sensu.
    > gość powie "nie mam pana pieniędzy i co mi pan teraz zrobi?"
    > a reklamacja na Berdyczów "to nie moje konto, skąd pan ten numer wziął?"
    Dlatego właśnie chodzi o to, że jakoś maoze to wykazać. Ogólnie zgadzam
    się, że sprawa jest (prawie?) przegrana.

> [...]
    > anonim do US/UKS typu "uprzejmie donoszę, że Iksiński wynajmuje
    > Igrekowskiemu za X miesięcznie i nie odprowadza od tego podatku".
    Tylko czy Igrekowski wtedy nie oberwie ?
    KJ

    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
    jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

  • 18. Data: 2006-06-30 19:06:02
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 30 Jun 2006 18:31:59 +0000 (UTC), Asia Jedrychowska
    <a...@w...hell.pl> wrote:

    >bez sensu.
    >gość powie "nie mam pana pieniędzy i co mi pan teraz zrobi?"

    nic. Złoży reklamację do swojego banku, tamten dotrze do banku
    odbiorcy i sprawa się wyjaśni,

    >a reklamacja na Berdyczów "to nie moje konto, skąd pan ten numer wziął?"

    przecież wierzyciel sam mu podał jego numer. (tego co prawda nie
    wiemy, ale nie sądzę, żeby pytający np. losował 26 cyfr).

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 19. Data: 2006-06-30 23:10:30
    Od: Asia Jedrychowska <a...@w...hell.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Tylko czy Igrekowski wtedy nie oberwie ?

    nie, to Iksiński uzyskuje dochód, nie Igrekowski, więc za co ten drugi
    miałby obrywać?

  • 20. Data: 2006-07-01 07:15:56
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Jun 2006 23:10:30 +0000 (UTC),
    napisała:

    > nie, to Iksiński uzyskuje dochód, nie Igrekowski, więc za co ten drugi
    > miałby obrywać?

    Noo, po tym ja w przypadku VATu mozna dostać za nieswoje błędy, to
    lepiej dmuchać na zimne :-)
    KJ

    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler