    From: Asia Jedrychowska <a...@w...hell.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Najbardziej dokuczliwa forma przekazu pieniedzy
    Date: Fri, 30 Jun 2006 18:31:59 +0000 (UTC)
    Sender: Asia Jedrychowska <a...@h...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Jeśli ma konto i "jakoś" potrafisz wyakazać, że to jego konto to wpłacaj
    > mu na konto.

    bez sensu.
    gość powie "nie mam pana pieniędzy i co mi pan teraz zrobi?"
    a reklamacja na Berdyczów "to nie moje konto, skąd pan ten numer wziął?"

    jeśli gość ma wielką ochotę udupić swojego landlorda (bo podejrzewam, że
    płaci w ten sposób kasę za wynajem albo cuś w ten deseń) to wystarczy czuły
    anonim do US/UKS typu "uprzejmie donoszę, że Iksiński wynajmuje
    Igrekowskiemu za X miesięcznie i nie odprowadza od tego podatku".