    Subject: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Date: Fri, 22 Feb 2019 16:00:30 +0100

    > niepotrzebnie zamieniałeś santander-net [...] - straciłeś w ten sposób bezpłatną
    obsługę kasową

    Poszedłem dzisiaj z rabanem do "mojej" konsultantki, a ta mi spokojnie
    wytłumaczyła, żebym się nie gorączkował. Nie ma czego żałować, bo od
    marca zmienią się tabele opłat. Wszyscy będą tyle samo płacić za obsługę
    kasową, nie będzie wyjątków.
    Ale za to zaskoczony zostałem bezpłatnymi przelewami natychmiastowymi.
    Santander jest z tym lepszy od AliorSync w prehistorycznych czasach.
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/