    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <uvm1anxbzc9w$.1gmlk62c8gvdx$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c2882c7$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c28af89$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c28c699$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <q0b7ro$534$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <q0bean$t7m$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    Date: Mon, 31 Dec 2018 01:16:06 +0100

    Dnia Sun, 30 Dec 2018 22:59:20 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):
    > On 2018-12-30, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > [...]
    wzapalne/35878-aspirin-500-mg-100-tabletek-590999126
    6561.html?piloxiil

    n-Reliever-Fever-Reducer-325mg-Coated-Tablets-200-Ct
    /12444552

    > Raczej wybrałeś sobie sklep z dużą marzą.
    > https://www.aptekadomlekow.pl/aspirin-500mg-10tablet
    ek.html
    > Tu masz 10 tabletek 500mg za 5,18, czyli circa about 2x taniej niż to co Ty
    znalazłeś.

    Zle liczysz - twoja tabletka kosztuje troche drozej, a za gram 2x
    wiecej.
    Poza tym nawet w Walmarcie opakowania detaliczne wychodza drozej niz
    "hurtowe". A u nas z kolei ... Liwiusz i tak znalazl dziwnie duze
    opakowanie, ta twoja takich nie oferuje.
    DOZ tez nie ... etyka sie aptekarzom wlaczyla, czy jakies przepisy o
    limitach sprzedazy internetowej ?

    > W Stanach lek na jedną z odmian mojej choroby wyceniono na 850 tys. dolarów
    > za dawkę do obu oczu:
    > https://www.cnbc.com/2018/01/03/spark-therapeutics-l
    uxturna-gene-therapy-will-cost-about-850000.html
    > I jest uznana za nadroższy lek na świecie.
    > No ale nie ratuje życia, tylko wzrok.
    >
    > I tylko jestem czy i ile NFZ zrefunduje bo w Polsce parę przypadków
    > się znajdzie. W Szwecji ten lek jest bezpłatny (rząd funduje).

    Ty przez cale zycie nie dostaniesz tyle renty, a Szwed pewnie wiecej
    :-)

    Przypomina mi sie transplantacja reki w Polsce, jakis mlody stolarz
    ucial sobie, a potem mu przeszczepili od kobiety.
    Tylko ... potem musial brac leki przeciw odrzuceniu za kilkaset zl
    dziennie, wcesniej pewnie dostawal z 1000 zl renty co miesiac :-)

    To sie tak latwo smieje, ale gdyby to byla moja reka ...

    Ale moze leki stanieja, a renta by wzrosla :-)

    J.