    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <X...@1...0.0.1>
    <uvm1anxbzc9w$.1gmlk62c8gvdx$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <zjbdtu4nbxjz$.1pknhogm2341w.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    Date: Sun, 30 Dec 2018 16:31:42 +0100

    Dnia 30 Dec 2018 13:59:59 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A mała polska wytwórnia od której oczekuje sie wyzszej jakosci?

    No to chyba powinna dbac.

    > To chyba bardziej zalezy od wody...
    > Czym twardsza to chyba łatwiej.

    Prawde mowiac to nie zauwazylem. Ale uzywam tylko w hotelach.

    > Czyli naprawde wierzysz ze colgate jest lepszy...

    Szczoteczka na moj gust w minimalnym stopniu.
    Ale pasta to juz bardziej.

    > email diamant to bardzo dobra pasta,

    I co - nie maja reklamy ? Bo nie kojarze :-)

    >sprzedawana w aptekach, dosc dorga

    Czyzbys uwazal, ze sprzedawana w aptekach oznacza "lepsza" ? :-)

    A moze "jest na tyle szkodliwa, ze nie mozna jej w zwyklych sklepach"?

    > A ma to jakies znaczenie w kontekscie rozmowy ze marka wcale nie
    > koniecznie oznacza jakosc?

    Ma, bo nowy nabywca o jakosc nie dba, tylko chce na marce zarobic.
    Sprzedaje drogo tanie g* :-)

    > Albo reklamuja sie inaczej.
    > Jedzie taki rep do apteki i mowi, ze za kazde sprzedane opakowanie
    > pierwszy stoł dostanie złotowke albo jakies punkty za ktore potem są
    > nagrody.

    No i jak mi aptekarz powie "a nie chce pan XXX, tanszy jest, sklad ten
    sam", to mnie namowi. A jak powie "lepszy jest", to moze i jedno
    opakowanie wezme, sklad przeczytam, przetestuje na sobie ... i na tym
    sie pewnie kariera leku skonczy :-)

    > Ja kupuje ibuprofen 400 za około 6zł za 20tabletek.

    Ale pisalem - potrzebuje "... zatoki". Cena rosnie.

    A co kupujesz i gdzie - bo zagladam na doz.pl ... cene masz dobra.

    > W sumie nie ma w tym nic dziwnego.
    > Jak konkurujesz z droga aspiryna to wiadomo, ze cene dasz nizsza ale
    > troche nizsza a nie o 80% niższa. Bo po co...

    W tym przypadku to ta tansza zniknela.
    I nie wiem - przepisy takie, nacisk aptekarzy chyba nie, moze polfa
    nie chciala 50% upustu dawac ...

    > Tak.

    > Ale w dekoderze mam dodatkowo nagrywanie, lepszy guide etc.

    A kablowka ma cie w tylku i dostarcza karte :-)

    > Jest gwarancja na telefon 24m a skoro bateria jest niewymienialna to jest
    > przeciez czescia telefonu.

    No tak.

    > Kupujac nie było nic zaznaczone, ze przy normalnym uzytkowaniu bateria
    > wytrzyma 18miesiecy wiec chyba moge zakładac ze dwa lata powinna działac.

    W sumie, to IMO powinni jeszcze zaznaczyc, ze "spodziewany czas pracy
    produktu 24m", bo sie klient obrazi, albo nawet cos wyprocesuje.

    Ale podejrzewam ze bateria jeszcze dzialala, to nie miales podstaw do
    reklamacji. Co pan chcesz - zeby dwuletni telefon dzialal jak nowy ?
    :-)

    > To zawsze jest dobra rada... :)
    > Ale ile trzebaby miesiecznie zarabiac zeby sensowne było noszenie w
    > kieszeni telefonu za 4 tysiace?

    Skoro nie podoba ci sie "miesieczne wynagrodzenie", to moze spodoba
    sie "tygodniowe" :-)

    > Za obecnego xiaomi dałem około 900zł.
    > Nie wiem czego miałoby mi w tym telefonie brakować.

    Samsung chyba wie, skoro swoje flagowce sprzedaje za 3-4 tys.

    > Niby nie ma NFC ale ja na takie nowinki i tak jestem niechetny wiec
    > pewnie i tak bym nie korzystał.

    Ale na grupie banki to lepiej o tym nie pisac :-)

    > Ten wysiłek jest chyba mocno przeceniany.
    > Naprawde nie wiesz co lubisz, ze musisz sie nad tym mocno zastanawiac?

    Wiem ze cos lubie, jak to obejrze :-)

    Jest pewnie pare setek filmow, ktore chetnie bym obejrzal kolejny raz
    ... ale przypomnij sobie tych pare setek :-)

    > Co do ogladania reklam - one nie daja imo zadnej informacji o produkcie.

    A jak sie dowiedziales o Xiaomi ? :-)

    J.