    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <X...@1...0.0.1>
    <uvm1anxbzc9w$.1gmlk62c8gvdx$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <zjbdtu4nbxjz$.1pknhogm2341w.dlg@40tude.net>
    Date: 30 Dec 2018 13:59:59 GMT

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A o co ma dbac jakas mala, chinska, wytwornia, od ktorej oczekuje
    > sie tylko niskiej ceny ?

    A mała polska wytwórnia od której oczekuje sie wyzszej jakosci?

    > IMO - wszystkie sie kiepsko spłukują :-)

    To chyba bardziej zalezy od wody...
    Czym twardsza to chyba łatwiej.

    > To nie tylko reklama - Colgate duzo na tym zarabia, powinna dbac o
    > jakosc. Za to niespecjalnie na mnie wplywaja "anatomiczny ksztalt
    > glowki" itp.

    Czyli naprawde wierzysz ze colgate jest lepszy...

    > No i my tu o 2 zl roznicy :-)

    nikt nie powiedział ze reklama musi niesc realna korzysc dla klienta.
    Musi mu ją tylko wmówić.

    > Tak, ale ... patrz wyzej.

    email diamant to bardzo dobra pasta, sprzedawana w aptekach, dosc dorga
    zreszta z tego co pamietam...

    > A - uwaga, bo teraz jeszcze jedna sprawa - duzo firm zbankrutowalo,
    > syndyk marke sprzedal, i teraz ktos inny robi pod uznana nazwa.
    > Ale to raczej w innych branzach.
    > Taka np Nokia.

    A ma to jakies znaczenie w kontekscie rozmowy ze marka wcale nie
    koniecznie oznacza jakosc?

    > Byc moze, ale widzisz - albo sie nie reklamuja, albo splywaja po
    > mnie bez sladu :-)
    > Przez Ciebie wpadla mi dzis jedna nazwa - metafen. Musze sprawdzic
    > :-)

    Albo reklamuja sie inaczej.
    Jedzie taki rep do apteki i mowi, ze za kazde sprzedane opakowanie
    pierwszy stoł dostanie złotowke albo jakies punkty za ktore potem są
    nagrody.

    > Poza tym doswadczenie mi podpowiada, ze zaoszczedzic moge na tym ze
    > 2 zl. Drogi ten Ibuprom i to mnie wk*, ale inne tez drogie :-)

    Ja kupuje ibuprofen 400 za około 6zł za 20tabletek.

    > Ale polopiryna w aptece tez droga.
    > W Lidlu juz jej nie ma, teraz jest drozsza aspiryna.

    W sumie nie ma w tym nic dziwnego.
    Jak konkurujesz z droga aspiryna to wiadomo, ze cene dasz nizsza ale
    troche nizsza a nie o 80% niższa. Bo po co...

    [ciach]

    > Bo nie trafiles na rzetelna opinie :-)

    > A kanaly zmieniasz na dekoderze ?

    Tak.

    > TV maja dekodery w sobie, wystarczy karta do "pospolitego
    > interfejsu".

    Ale w dekoderze mam dodatkowo nagrywanie, lepszy guide etc.

    > mnostwo.

    > A obiecywal cos na temat zywotnosci baterii, czy "gwarancja na
    > baterie 12 m-cy" ?

    Jest gwarancja na telefon 24m a skoro bateria jest niewymienialna to jest
    przeciez czescia telefonu.
    Kupujac nie było nic zaznaczone, ze przy normalnym uzytkowaniu bateria
    wytrzyma 18miesiecy wiec chyba moge zakładac ze dwa lata powinna działac.

    > Trzeba wiecej zarabiac :-)

    To zawsze jest dobra rada... :)
    Ale ile trzebaby miesiecznie zarabiac zeby sensowne było noszenie w
    kieszeni telefonu za 4 tysiace?

    > Dla mnie to tylko jeden z czynnikow :-)
    > Ale Samsung tez sie ceni.

    Za obecnego xiaomi dałem około 900zł.
    Nie wiem czego miałoby mi w tym telefonie brakować.
    Niby nie ma NFC ale ja na takie nowinki i tak jestem niechetny wiec
    pewnie i tak bym nie korzystał.

    > Dell w pewnym momencie robil 6 linii notebookow.
    > I badz tu madry :-)

    Dlatego warto zaciagnac opinii fachowca niezainteresowanego samym
    zakupem.

    > Ale wybor wymaga wysilku ... lub ogladania reklam :-)

    Ten wysiłek jest chyba mocno przeceniany.
    Naprawde nie wiesz co lubisz, ze musisz sie nad tym mocno zastanawiac?

    Co do ogladania reklam - one nie daja imo zadnej informacji o produkcie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,