eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową › Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <5bd09eb5$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
    <pqqe26$3or$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <5bd0cfdc$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd0d996$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c25fbce$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <q0572v$qdc$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    Date: Sun, 30 Dec 2018 14:03:08 +0100
    Message-ID: <1h2dp9yocw6j3$.1p4m3k73ff4v8$.dlg@40tude.net>
    Lines: 40
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1546174985 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 516 82.143.187.50:56388
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2582
    X-Received-Body-CRC: 131965414
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:639977
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 28 Dec 2018 14:05:38 +0100, Piotr Gałka napisał(a):
    > W dniu 2018-12-28 o 11:31, J.F. pisze:
    >> Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup
    >>> A reklam nie ogladasz i nie maja na ciebie wpływu... tak tak... :)))
    >>
    >> Jakis odporny jestem :-)
    >> A moze po prostu niedowiarek jestem :-)
    >>
    >
    > To jest trudne do jednoznacznego zdefiniowania.
    > Kiedyś jeździłem systematycznie do Makro i kupowałem między innymi
    > proszki do prania. Mój algorytm był taki:
    > Dla Ariela, Omo, Wizira przeliczam wszystkie opakowania na cenę za kg i
    > biorę to najtańsze.

    A tu sie producenci wycwanili i zmieniaja zawartosc proszku w proszku
    :-)

    > Czasem były takie promocje, że do 3kg dodawali 1,5kg. Wtedy się
    > okazywało, ze taki 4,5kg worek wychodził taniej (na kg) niż 6kg.

    Znajoma jest zwolenniczka "niemieckiej chemii" i w miare mozliwosci ja
    kupuje.
    I kiedys widzi w Selgrosie pudelko proszku takie jak w Niemczeh,
    kupila, bo dobra cena, a w domu czyta ze starcza na 30 pran, a
    niemieckie jednak na 60.

    > Ale na pytanie czy jestem podatny na reklamy, czy nie, to nie umiem
    > odpowiedzieć. Bo jednak ograniczałem listę do znanych nazw. Tylko czy
    > jakbym nawet bardzo chciał to: Da się kupić proszek, którego nie było w
    > reklamach?
    >
    > Ostatnio, obiła mi się o uszy reklama, że drugi TV gratis, czy może za
    > 1zł. I się zastanawiam do czego może być drugi TV. W kiblu sobie powiesić?

    A ile masz pokojow w domu i ludzi w rodzinie ?

    Poza tym mozna z rodzina, ze znajomymi ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1