    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <X...@1...0.0.1>
    <uvm1anxbzc9w$.1gmlk62c8gvdx$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    Date: Sun, 30 Dec 2018 13:56:23 +0100

    Dnia 29 Dec 2018 23:59:43 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale tylko w fabryce przykładowego drutexa?

    A o co ma dbac jakas mala, chinska, wytwornia, od ktorej oczekuje sie
    tylko niskiej ceny ?

    > Zel zelowi nie rowny.
    > Jeden pieni sie tak, drugi inaczej, zapach tez jest wazny.

    IMO - wszystkie sie kiepsko spłukują :-)

    > No to chyba własnie udowodnilismy ze reklama działa na ciebie bez dwóch
    > zdan.

    To nie tylko reklama - Colgate duzo na tym zarabia, powinna dbac o
    jakosc. Za to niespecjalnie na mnie wplywaja "anatomiczny ksztalt
    glowki" itp.

    No i my tu o 2 zl roznicy :-)

    > Czyli blend a med tak ale np taka jakas egzotyczna email diamant to juz
    > nie koniecznie? ;-)

    Tak, ale ... patrz wyzej.

    A - uwaga, bo teraz jeszcze jedna sprawa - duzo firm zbankrutowalo,
    syndyk marke sprzedal, i teraz ktos inny robi pod uznana nazwa.
    Ale to raczej w innych branzach.
    Taka np Nokia.

    > No z 10 odpowiedników się pewnie znajdzie...

    Byc moze, ale widzisz - albo sie nie reklamuja, albo splywaja po mnie
    bez sladu :-)
    Przez Ciebie wpadla mi dzis jedna nazwa - metafen. Musze sprawdzic :-)

    Poza tym doswadczenie mi podpowiada, ze zaoszczedzic moge na tym ze 2
    zl. Drogi ten Ibuprom i to mnie wk*, ale inne tez drogie :-)

    > Ano własnie. Dlatego sie zdziwiłem.

    Ale polopiryna w aptece tez droga.
    W Lidlu juz jej nie ma, teraz jest drozsza aspiryna.

    -Aspirin-Coated-T

    > Wiem wiem.

    n-Reliever-Fever-

    > Sa takie leki gdzie wytworzenie kosztuje np złotówke a lek kilkaset
    > złotych wiec co sie bedziemy dziwic aspirynie...

    Ale gdzie konkurencja w aspirynie ?

    > No własnie. A okazało się ze dla mnie kompletnie nieprzydatne.

    Bo nie trafiles na rzetelna opinie :-)

    > W erze kablówki pilot od tv słuzy tylko do właczania tv :)

    A kanaly zmieniasz na dekoderze ?
    TV maja dekodery w sobie, wystarczy karta do "pospolitego interfejsu".

    > Ale bywaja takie co nie maja tego?

    mnostwo.

    > Korzystam od kilku lat z xiaomi i jest ok.
    > Ostatnio troche sie wkurzyłem bo rzeczywiście w mi4c bateria wytrzymała
    > pltora roku i była niewymienna.
    > Ale za 30zł bateria plus 30zł wymiana mam nowa.
    > W sumie ten koszt powinien poniesc sprzedawca ale oczywiscie oszust sie
    > wypiał.

    A obiecywal cos na temat zywotnosci baterii, czy "gwarancja na baterie
    12 m-cy" ?

    > Ja po prostu jeszcze nie upadłem na głowe zeby w kieszeni nosic telefon
    > wartosci sredniego wynagrodzenia.

    Trzeba wiecej zarabiac :-)
    Dla mnie to tylko jeden z czynnikow :-)
    Ale Samsung tez sie ceni.

    > Ale wybór jest spory i na pewno da sie cos dobrac.
    > A w sumie z tego klecenia to najwazniejszy ram i dysk ssd.

    Dell w pewnym momencie robil 6 linii notebookow.
    I badz tu madry :-)

    > A to juz kazdemu według gustów.

    Ale wybor wymaga wysilku ... lub ogladania reklam :-)

    J.