    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <X...@1...0.0.1>
    Date: 29 Dec 2018 17:59:43 GMT

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Nie, mowie ze cos marki Cien czy Medion bedzie raczej lepsze niz
    > totalny bezmarkowiec czy jakies tam Jin-Kong

    W sumie to nie wiem do czego to porównac ale czy na pewno?
    Czy na pewno okna marki drutex beda lepsze od jakis niemarkowych
    produkowanych w małej manufakturze?

    > I wyczuwasz roznice ?

    Tak. Ale tu jest tez kwestia zapachu itp. Taki mi przypasował po prostu.

    > Szczoteczke ? Bez obaw, choc akurat ostatnio kupilem chyba Colgate.
    > Musialy byc dobre i tanie :-)

    Czyli bezmarkowa jest tania i daje rade.
    A Colgate jest tania i dobra? :)

    > Przy pascie mialbym juz pewne obawy.

    Dlaczego?

    > Ibuprom byl chyba pierwszy i pierwszy przychodzi na mysl.

    :) ach ta reklama...

    > Ale jak "doradca" podpowie "nurofen jest tanszy" to wezme nurofen.
    > A jakby byla polka z tymi 10, to pewnie bym wybral najtanszy ... o
    > ile nie chinski.
    > Ale aptek samoobslugowych to u nas malo.

    > Miedzy aptekami tez sa duze roznice ..

    Na sprzedaz odreczna pewnie tak.

    > W dodatkach siła.
    > Sama aspiryna to akurat najtansza byla chyba w Lidlu.

    Serio? O jakiej cenie mówisz? Oryginalna aspiryna? W aptekach czesto
    pojawiała się tansza, bo bywała w Polsce np. Grecka z tzw importu
    równoległego.

    > W przypadku telewizora dopiero ciezko, a co dopiero komputera,
    > smartfonu czy tabletu.

    Wiesz, sam TV to pol biedy - podejrzewam ze dzis z kazdego bedziesz
    zadowolony chociaz tu kolega pewnie ma racje i przypomniałem sobie ze
    rzeczywiscie kierowano mnie na to przy zakupie zeby patrzec na matryce
    100Hz. Te dodatki niby robią roznice ale pytanie ile sie z tego tak
    naprawde korzysta.

    Smartfon - tu juz wszystko teraz bardzo podobne. Musisz sobie tylko
    odpowiedziec czy moze byc chinski czy musi byc od Lewandowskiego z
    reklamy :) A moze ajfon i tylko ajfon.
    A komputer to juz w ogole nie problem pod warunkiem ze ktos ci go
    rozsadnie skleci a nie ze kupisz to co ci sprzedawca w markecie
    podetknie.

    > No i decydujace okazuja sie IMO wady a nie zalety, a o wadach nikt
    > ci nie powie :-)

    > Za duzo wysilku :-)

    wybrac co sie chce ogladac? Niewatpliwie jakis wysiłek intelektualny jest
    potrzebny...

    > U mnie telewizor gra, a jak widac newsy sobe czytam :-)

    To w tle, ale jak chcesz coś po prostu usiasc i obejrzec to ja jednak
    wole to co lubie a nie to co daja...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest