    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <X...@1...0.0.1>
    Date: Sat, 29 Dec 2018 01:24:37 +0100

    Dnia 28 Dec 2018 23:59:45 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Alez oczywiście.
    > Czy ja dobrze zrozumiałem ze probujesz mnie przekonac ze coś bezmarkowego
    > moze byc rownie dobre jak markowa NIVEA czy ADIDAS? Wpływ reklamy -
    > załozyłes ze mogłbym myslec inaczej.

    Nie, mowie ze cos marki Cien czy Medion bedzie raczej lepsze niz
    totalny bezmarkowiec czy jakies tam Jin-Kong

    > A dla mnie to oczywiste. Wyprobowałem kilka tych tanszych marek i
    > ostatnio własnie lidlowej uzywam (zel pod prysznic)

    I wyczuwasz roznice ?

    > Czyli bierzesz najtansza według kształtu?

    Szczoteczke ? Bez obaw, choc akurat ostatnio kupilem chyba Colgate.
    Musialy byc dobre i tanie :-)

    Przy pascie mialbym juz pewne obawy.

    > Pewna? Jest chyba z 10 odpowiedników o takim samym składzie.
    > Dlaczego bierzesz akurat ibuprom?

    Ibuprom byl chyba pierwszy i pierwszy przychodzi na mysl.
    Ale jak "doradca" podpowie "nurofen jest tanszy" to wezme nurofen.
    A jakby byla polka z tymi 10, to pewnie bym wybral najtanszy ... o ile
    nie chinski.
    Ale aptek samoobslugowych to u nas malo.

    > Sam tez uzywam ibuprofenu. Ale jest mi dokładnie obojetnie jakiego i
    > której firmy (byle nie w kapsułkach zelowych bo nie wytrzymuja wysokich
    > temp w samochodzie)
    > Dlatego kupuje w aptece, za najtanszy płace jakies 6zł za 20tabl.

    Miedzy aptekami tez sa duze roznice ..

    > Czyli "aspiryna" z dodatkami. tu odpowiedników zdecydowanie mniej a poza
    > tym tanie to jak barszcz :))

    W dodatkach siła.
    Sama aspiryna to akurat najtansza byla chyba w Lidlu.

    > Rzeczywiście chyba mniej.
    > Moze postanowili wydawac te kase na premiowanie sprzedawców :)

    > Z tymi parametrami to jest tak, ze jak ostatnio szukałem mini wiezy to
    > zadna nie spełniała parametru mocy.
    > Pisza 100W, kupujesz ustawiasz maks głosnosc a ta bierze 25W...
    > Opinie - pisane na zamowienie.
    > Ciezko o rzetelny research.

    W przypadku telewizora dopiero ciezko, a co dopiero komputera,
    smartfonu czy tabletu.

    No i decydujace okazuja sie IMO wady a nie zalety, a o wadach nikt ci
    nie powie :-)

    > W erze netflixa itp?

    Za duzo wysilku :-)

    > A z drugiej strony w czasach kiedy reklam jest tyle samo co tresci?
    > Ja juz chyba 90% nagranych rzeczy ogladam jak juz mam czas.

    U mnie telewizor gra, a jak widac newsy sobe czytam :-)

    J.