    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nadchodzi podwyżka cen i inflacja. Chyba.
    Date: Thu, 26 Mar 2020 19:49:21 +0100

    Robert Tomasik napisał(a) w wiadomości:
    <5e7a1876$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>...
> [...]

    Teraz to chyba NBP będzie bardziej drukował niż EBC. Bywało odwwrotnie.

    >Nie jedynym, choć zapewne jednym z poważniejszych. Przy czym zauważ, ze
    >od momentu, gdy mogliśmy EURO wprowadzić kilka różnych partii rządziło i
    >nikt się na to EURO nie zdecydował.

    Ten wąż walutowy przed wejściem może być przykry. Ale teoreycznie
    można chyba wewnątrz PL w EUR się rozliczać. Do czasu upowszechnienia
    kart były popularne tablice z kursami w sklepach. Chociaż cennik za pisuar
    którymś dworcu kolejowym (pn-zach Polska) widziałem: 2 zł albo 1 EUR.
    Ryzyko walutowe polega na tym, że można stracić ale też i zyskać.
    Przy czym stratę nie zawsze da się rozliczyć.
    Gdyby błyskawiczna wymiana waluty nie była nieco utrudniana...
    Na Foreksie ile spready wynosza? Nawet teraz?

    Arek