  • Data: 2014-10-26 11:51:11
    Temat: Re: Na zachodzie bez zmian
    Od: janek z pola <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mx wrote:

    > Przerwa konserwacyjna
    >
    > Szanowni Państwo!
    > Uprzejmie informujemy, że z uwagi na prace konserwacyjne do godz. 06:00
    > 27.10.2014 trwa przerwa w dostępie do usług BZWBK24.
    > Bardzo przepraszamy za powstałe utrudnienia.

    Właśnie umiera Kredyt Bank - w poniedziałek od 06:00 nie będzie już serwisu
    transakcyjnego www.kb24.pl - zdaje się, że jedyną opcją po zalogowaniu
    będzie migracja profilu do serwisu transakcyjnego centrum24.pl - chlip.

    W sumie to BZWBK podesłał nawet CD z regulacjami, ale jakoś mi się przez to
    nie chce przebijać. Czy ktoś może w skrócie napisać jak typowe konta ROR z
    oferty byłego KB będą się tłumaczyć na produkty BZWBK? Pamiętam, że w tych
    materiałach od BZWBK była taka wielgachna tabelka, ale tam były wymienione
    chyba wszystkie produkty obsługiwane w KB, nawet takie co już od lat nie
    były dostępne do zakupu.

    --
    Wysłane z pola.