  • 1. Data: 2009-02-13 08:20:30
    Temat: Na Ukrajne tylko z gotowka...
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Klienci ukraińskich banków mają poważne problemy z wypłatą pieniędzy z
    banków. Gazeta podaje przykład jednej z Ukrainek, której odmówiono
    likwidacji lokaty w euro. Kasjerka doradziła jej, by przyniosła
    zaświadczenie o chorobie lub braku pracy - w ten sposób zwiększyła by swoje
    szanse na odzyskanie pieniędzy.

    Sytuacja na Ukrainie jest dramatyczna, banki już systemowo przestały
    wypłacać depozyty klientom, a bankomaty sprawiają wrażenie, jakby ich w
    ogóle nie uzupełniano gotówką. Dodatkowo w wielu sklepach nie realizuje się
    transakcji kartami płatniczymi. To wszystko pokazuje, jak tragiczna sytuacja
    panuje w sektorze bankowym na Ukrainie.

    http://biznes.onet.pl/0,1915893,wiadomosci.html

    MK

  • 2. Data: 2009-02-13 09:59:23
    Temat: Re: Na Ukrajne tylko z gotowka...
    Od: "tomasz.matuszewski" <t...@g...com>

    On 13 Lut, 09:20, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > transakcji kartami płatniczymi. To wszystko pokazuje, jak tragiczna sytuacja

    Byle ludzie nie zaczęli panikować u nas...

  • 3. Data: 2009-02-13 15:28:47
    Od: Niepoprawny <n...@n...net>

    tomasz.matuszewski wrote:

    > Byle ludzie nie zaczęli panikować u nas...

    Bo co ? Banki w Polsce tez sa niewyplacalne? To gdzie sa nasze pieniadze?

  • 4. Data: 2009-02-13 15:36:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Niepoprawny wrote:

    > Bo co ? Banki w Polsce tez sa niewyplacalne?

    W zasadzie wszystkie banki są niewypłacalne jeśli tylko ruszy lawina
    klientów chętnych do wypłaty gotówki

    To gdzie sa nasze pieniadze?

    Różnie. W kredytach, na lokatach terminowych, depozytach obowiązkowych.

  • 5. Data: 2009-02-13 15:40:46
    Od: k...@o...pl

    On 13 Lut, 16:28, Niepoprawny <n...@n...net> wrote:

    > Bo co ? Banki w Polsce tez sa niewyplacalne? To gdzie sa nasze pieniadze?
    Właśnie jadą na Ukrainę ;)
    (np. z PKO BP albo z Polbanku)

  • 6. Data: 2009-02-13 16:55:05
    Od: "SERG" <m...@p...fm>

    >Właśnie jadą na Ukrainę ;)
    >(np. z PKO BP albo z Polbanku)

    Uff to mogę spać spokojnie. Całe szczęście że nie z mBanialuki

  • 7. Data: 2009-02-13 21:25:55
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 13 Lut, 16:36, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > W zasadzie wszystkie banki są niewypłacalne jeśli tylko ruszy lawina
    > klientów chętnych do wypłaty gotówki

    lawina? Ja myślę, że (kwotowo) 20% wystarczy za "lawinę".

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2009-02-14 00:12:26
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    Niepoprawny wrote:
    > Bo co ? Banki w Polsce tez sa niewyplacalne? To gdzie sa nasze pieniadze?

    Trochę siara nie wiedzieć o tym na takiej grupie :-P