  • 1. Data: 2003-10-25 14:47:00
    Temat: NORDEA
    Od: "Lukasz" <s...@o...pl>

    NIe mam konta w tym banku, nie chciałem ani nie zakłądałem go tam, a wczoraj
    w skrzynce na listy zobaczyłem kopertę, a w środku pin do nowej VE, z
    informacją, że karta przyjdzie pocztą. Co mam robić? Nie chce być jakimiś
    kosztami obciążony (wydaniem karty czy czymś podobnym). Co radzicie?
    Pozdrawiam Łukasz

  • 2. Data: 2003-10-25 14:59:03
    Temat: Re: NORDEA
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bne2cd$odp$...@n...onet.pl,
    Lukasz <s...@o...pl>:
    > NIe mam konta w tym banku, nie chciałem ani nie zakłšdałem go tam, a
    > wczoraj w skrzynce na listy zobaczyłem kopertę, a w œrodku pin do
    > nowej VE, z informacjš, że karta przyjdzie pocztš. Co mam robić? Nie
    > chce być jakimiœ kosztami obcišżony (wydaniem karty czy czymœ
    > podobnym). Co radzicie? Pozdrawiam Łukasz

    A nie miales konta w banku LG?

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-10-28 20:24:13
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > Pozdrawiam Łukasz
    >
    >Cos mi sie wydaje że kręcisz. Ten bank nigdy nie wysyłał kart pocztą a PIN-y
    nie są wysyłane w osobnych kopertach. Napisz czy na "kopercie" było logo Nordea
    czy BZWBK który obsługuje karty w Nordei

  • 4. Data: 2003-10-28 22:38:20
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl> wrote:
    > nie są wysyłane w osobnych kopertach. Napisz czy na "kopercie" było
    > logo Nordea czy BZWBK który obsługuje karty w Nordei

    Cos mi sie zdaje, ze go nieslusznie posadzasz o krecenie. Tez dostalem PIN z Nordea
    banku do karty VE.... I tak samo bez dodatkowej koperty ;)
    Ja tez krece? ;)

  • 5. Data: 2003-10-29 10:38:51
    Od: "boa" <a...@U...poczta.fm>

    > Cos mi sie zdaje, ze go nieslusznie posadzasz o krecenie. Tez dostalem PIN
    z Nordea banku do karty VE.... I tak samo bez dodatkowej koperty ;)
    > Ja tez krece? ;)
    j.w.
    to ja tez krece :)
    dzis juz wykonalem telefon i zazyczylem sobie wyjasnienia sytuacji na pismie
    i wykreslenia mnie z bazy danych zgodnie z ustawa o ochronie danych
    osobowych :))

    LUkasz

  • 6. Data: 2003-10-29 17:22:41
    Od: "kuba" <k...@W...onet.pl>

> [...]
    > informacjš, że karta przyjdzie pocztš. Co mam robić? Nie chce być jakimiœ
    > kosztami obcišżony (wydaniem karty czy czymœ podobnym). Co radzicie?

    Ja dostalem 3 koperty z pinami ( 2 piny do VE, 1 do VC )
    Mialem konto w LGnet ( zlikwidowalem po przeslaniu cudownej oferty ), a wiec 1
    pin pewnie do karty z tego LGnet
    Mam tez konto w bylym LG Petro i karty maestro i MC. Do nich pewnie te piny
    pozostale.

    Wszystkie piny byly standartowo wyslane bez koperty tylko z nadrukiem an tej
    kopertce pinowej. Wyslane byly na adres ZAMELDOWANIA.

    Dzis otrzymalem 3 listy w kopercie, ktore byly na moje nazwisko, na moja adres
    korespondencyjny, ale KOD POCZTOWY byl z adresu zameldowania ( miasto odziwo z
    adresu korespondencyjnego ). Na dodatek w tym pisemku pisza, ze piny przyjda
    na "panski adres KORESPONDENCYJNY". Oj bieda im, bieda...

  • 7. Data: 2003-10-30 09:18:58
    Od: "Jurek" <n...@p...onet.pl>

    Prawda szczera!
    Myla im sie te kody.
    Jesli ktos nie potrafi wydrukowac w naglowku kodu pocztowego z wlasciwego
    pola, to jak sobie poradzi z przelaniem pieniedzy na wlasciwe konto?
    Pozdrawiam
    Jurek