  • Data: 2002-01-08 18:46:27
    Temat: Re: NN - mam plakac czy sie smiac?
    Od: "Mariusz Miechowski" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@o...gda.osk.pl> napisał w
    wiadomości news:a1f86v$fu3$1@news.tpi.pl...
    > "Mariusz Miechowski" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Odp. do tytułu postu... Śmiać się, ale z siebie samego! Kto po paru
    latach
    > zrywa umowę, która w swych założeniach jest spisana na min. 20 lat...

    Śmiałbym się gdybym wkładał te pieniądze do normalnego banku i miał jakieś
    16 tys. na koncie.
    Licząc po cenie jednostem to "mam" około 9 tys. bez tych odliczeń...
    Takie postępowanie kompletnie zniechęca do dalszej współpracy,
    a agent mówił że strasznie im spada ilość takich ubezpieczeń - nie jestem
    wyjątkiem.
    Jeszcze ciekawe jest to że on musie też oddać kasę z prowizji które miał
    "przeze mnie" z ostatnich 2 lat.
    Czy to prawda - współczuję mu.

    Dzięki za informacje Rafale, konkretniejsze też by się przydały...

    Friend