  • 1. Data: 2004-10-24 18:24:25
    Temat: NIP - jakto z nim jest, a konto w banku...
    Od: "GeilberTO" <g...@p...onet.pl>

    Ostatnio składałem wniosek o kartę kredytową i wymagano ode mnie nr NIP. Jako,
    że nigdy nie pracowałem, ani nie składałem wniosku o NIP do US, to nie mogłem
    go podać. Pole to było obligatoryjne i kazano mi złożyć podanie do US o NIP i
    wtedy wrócić. Pytam wiec, czy potrzebny jest ten nr NIP ? Czy osoba, która nie
    zamierza przez najbliższy czas pracować może złożyć podanie do US o NIP? Czy
    muszę składać podanie o NIP w US ze względu na adres zameldowania, czy do
    najbliższego ze względu na obecne zamieszkanie ?

  • 2. Data: 2004-10-24 20:13:12
    Temat: Re: NIP - jakto z nim jest, a konto w banku...
    Od: "Buch" <b...@v...pl>

    Użytkownik "GeilberTO" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3ab6.00000e71.417bf358@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > muszę składać podanie o NIP w US ze względu na adres zameldowania, czy do
    > najbliższego ze względu na obecne zamieszkanie ?
    Idziesz do swojego US i składasz podanie, każdy ma NIP niezależnie czy
    pracuje czy nie. Więc nie ma problemu z tym czy pracujesz czy nie.
    Przysyłają ci potem poleconym.

    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2004-10-25 09:09:37
    Od: "tom" <g...@e...pl>

> [...]
    > muszę składać podanie o NIP w US ze względu na adres zameldowania, czy do
    > najbliższego ze względu na obecne zamieszkanie ?
    ale KK nie dostaniesz jezeli nie masz stalych dochodow

  • 4. Data: 2004-10-25 10:27:11
    Od: "kuba" <g...@p...onet.pl>

    > ale KK nie dostaniesz jezeli nie masz stalych dochodow

    Studencka Pekao - TAK.

  • 5. Data: 2004-10-25 15:09:59
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik kuba napisał:

    > Studencka Pekao - TAK.

    W Multibanku pod zastaw lokaty rowniez. Wg strony internetowej lokata
    musi wynosic 110% przyznanego limitu na KK, natomiast wg pracownikow
    jednej z placowek, lokata musi wynosic 140%...

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska