  • 1. Data: 2005-06-07 11:48:09
    Temat: NIGDY WIĘCEJ BPH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "rynio777" <r...@g...plNOSPAM>

    witajcie

    ten bank chyba jest najgorszym z najgorszych
    wczoraj dokonalem rezerwacji w skyeurope
    proponowali wplate natychmiastowa w banku BPH tam gdzie skyeurope ma swe
    konto
    pomyslalem ze jednak tak bedzie najszybciej i niech tak bedzie

    pojechalem do BPH placac na 2 blankietach (dwie rezerwacje) na konto BPH (w
    BPH) i nie mila pani zza okienka skasowala mnie 5zl za kazdy blankiecik sama
    prowizja wyniosla wiec 10 zl - machnolem reka niech juz bedzie

    pytalem kiedy dojda pieniazki
    powiedziano ze od razu

    dzien pozniej (dzisiaj)
    przychodzac do domu sprawdzam czy doszly potwierdzenia rezerwacji mi na
    poczte emailowa okazalo sie ze nie ma ich !!
    dzownie do skyeurope mowia ze kasa nie wplynela wogole!!!!!!!!!!

    nie dosc ze biora 5 zl za przelew na wlasne konta to jeszcze przelew nie
    wiadomo jak dlugo idzie!

    dodam ze korzystalem juz ze skyeurope i placac im przelewem z mBanku bank
    wiadomo zewnetrzny (koszt przelewu 0,50zl) pieniazki doszly natepnego dnia
    raniutko i od razu dostalem potwierdzenie

    wiec to jakies przegiecie

    niby sie tak pieknie reklamuje ze konta 0 zl ale przelewy po 5tce i ida z
    predkoscia swiatla masakra :)

    no wyżalilem sie :):)

    macie podobne doswiadczenia z tym bankiem ?

    niech zyje mBank, Lukas i inteligo :):)

    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2005-06-07 12:09:44
    Temat: Re: NIGDY WIĘCEJ BPH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > predkoscia swiatla masakra :)
    >
    > no wyżalilem sie :):)
    >
    > macie podobne doswiadczenia z tym bankiem ?

    srednio co trzeci post w tej grupie dotyczy tego banku
    i nie sa to posty pochwalne

    pomysl co sie bedzie dzialo po polaczeniu z "Zubrem" bo ja tak
    jakos mysle ze negatywnce cechy beda sie kumulowac

    PiotR

  • 3. Data: 2005-06-07 12:12:38
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > pomysl co sie bedzie dzialo po polaczeniu z "Zubrem" bo ja tak
    > jakos mysle ze negatywnce cechy beda sie kumulowac

    Mam konto w PekaoSA.
    Mam się zacząć bać tego BPHu? ;)
    A może minusy ujemne "się zniosą" i powstaną plusy dodatnie? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 4. Data: 2005-06-07 12:53:06
    Od: "rynio777" <r...@g...plNOSPAM>

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > pomysl co sie bedzie dzialo po polaczeniu z "Zubrem" bo ja tak
    > jakos mysle ze negatywnce cechy beda sie kumulowac

    zubr chyba jeszcze gorszy
    mam tam konto od prawie 2 lat

    do dzis nie dostalem karty do bankomatu tylko IKM

    powiedzili ze po 3 miesiacach dostane karte przy regularnych wplywach

    regularne wplywy w odpowiedniej wysokosci byly

    karty do dzis nie mam
    ale ze mi ona nie potrzebna to mnie to rybka

    wybieram kase po kazdym wplywie poprzez ikm i na mbank:)

    dodam ze od 4 miesiecy nie dostaje wyciagow z konta a sa bezplante i powinny
    przychodzic do domu listem wczensiej byly
    nic nie zmienialem i juz ich nie ma :)

    nie wspomne juz o oprocentowaniu konta

    pozdrowka

  • 5. Data: 2005-06-07 12:53:49
    Od: "rynio777" <r...@g...plNOSPAM>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.

    > Mam konto w PekaoSA.
    > Mam się zacząć bać tego BPHu? ;)
    > A może minusy ujemne "się zniosą" i powstaną plusy dodatnie? ;)
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Maciej Loret
    > GG 9304589
    > Odpisując usuń iksy

    watpliwe :)

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-06-07 14:03:15
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>

    > watpliwe :)

    Pewnie wyjdzie minus podwójnej długości!

    Grzexs

  • 7. Data: 2005-06-07 15:22:36
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "rynio777" <r...@g...plNOSPAM> napisał w wiadomości
> [...]
    > (w BPH) i nie mila pani zza okienka skasowala mnie 5zl za kazdy blankiecik
    > sama prowizja wyniosla wiec 10 zl - machnolem reka niech juz bedzie

    Prowizja za wpłatę gotówkową na konto firmowe stosowane jest w wielu
    bankach - nie tylko w BPH - i powiem też ze są one często wyższe
    SkyEurope w trosce o swoich klientów zawsze może podpisać z bankiem umowe na
    podstawie której to oni będą ponosili koszt takiej operacji. Widocznie tak
    nie chcą.

    > pytalem kiedy dojda pieniazki
    > powiedziano ze od razu

    I ma rację - nie ma innej możliwości

    > dzien pozniej (dzisiaj)
    > przychodzac do domu sprawdzam czy doszly potwierdzenia rezerwacji mi na
    > poczte emailowa okazalo sie ze nie ma ich !!
    > dzownie do skyeurope mowia ze kasa nie wplynela wogole!!!!!!!!!!

    To już jest problem SkyEurope że nie umie szybko księgować wpłat na swoje
    konta.
    Jeżeli je księgują na podstawie wyciągów bankowych (papierowych) to może się
    okazać że trochę poczekasz zanim pracownik to zaewidencjonuje.

    > nie dosc ze biora 5 zl za przelew na wlasne konta to jeszcze przelew nie
    > wiadomo jak dlugo idzie!

    Nie jest to wpłata na rachunek własny banku tylko klienta. Powtórzę -za
    wpłaty gotówkowe na rachunki firmowe w większości banków pobierane są
    prowizje.

    > dodam ze korzystalem juz ze skyeurope i placac im przelewem z mBanku bank
    > wiadomo zewnetrzny (koszt przelewu 0,50zl) pieniazki doszly natepnego dnia
    > raniutko i od razu dostalem potwierdzenie

    Zawsze możesz złożyć w SkyEurope reklamacje - kiedy trafiły pieniażki na
    konto.

    > wiec to jakies przegiecie
    >

    > niby sie tak pieknie reklamuje ze konta 0 zl ale przelewy po 5tce i ida z
    > predkoscia swiatla masakra :)

    Mylisz pojęcia - są różne opłaty dotyczące kont osobistych i firmowych, w
    dodatku wpłata gotówkowa to nie przelew.

    > no wyżalilem sie :):)

    Wydaje mi się że żale powinieneś skierować do SkyEurope. No chyba że pani w
    kasie źle opisała przelew (mało prawdopodobne).

    Darek

  • 8. Data: 2005-06-07 16:14:23
    Od: Jazz <j...@p...invalid>

    On Tue, 7 Jun 2005 16:03:15 +0200, Grzexs wrote:

    > Pewnie wyjdzie minus podwójnej długości!

    Mądrzy ludzie nazywają to efektem synergicznym ;-)

    --
    Jazz
    http://zywienie.tk/

  • 9. Data: 2005-06-07 16:20:10
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > do dzis nie dostalem karty do bankomatu tylko IKM

    Znaczy się Maestro?

    > wybieram kase po kazdym wplywie poprzez ikm i na mbank:)

    To po kiego utrzymujesz tam konto, szczególnie, że bardzo tanie nie jest?

    > nie wspomne juz o oprocentowaniu konta

    W większości banków jest podobnie.

    --
    Pozdrawiam,