    From: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: NIGDY WIĘCEJ BPH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Date: Tue, 7 Jun 2005 17:22:36 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@zagorze.smstv.pl

    Użytkownik "rynio777" <r...@g...plNOSPAM> napisał w wiadomości
    news:d841ha$e9e$1@srv.pradnik.net...
    > witajcie
    >
    > ten bank chyba jest najgorszym z najgorszych
    > wczoraj dokonalem rezerwacji w skyeurope
    > proponowali wplate natychmiastowa w banku BPH tam gdzie skyeurope ma swe
    > konto
    > pomyslalem ze jednak tak bedzie najszybciej i niech tak bedzie
    >
    > pojechalem do BPH placac na 2 blankietach (dwie rezerwacje) na konto BPH
    > (w BPH) i nie mila pani zza okienka skasowala mnie 5zl za kazdy blankiecik
    > sama prowizja wyniosla wiec 10 zl - machnolem reka niech juz bedzie

    Prowizja za wpłatę gotówkową na konto firmowe stosowane jest w wielu
    bankach - nie tylko w BPH - i powiem też ze są one często wyższe
    SkyEurope w trosce o swoich klientów zawsze może podpisać z bankiem umowe na
    podstawie której to oni będą ponosili koszt takiej operacji. Widocznie tak
    nie chcą.

    > pytalem kiedy dojda pieniazki
    > powiedziano ze od razu

    I ma rację - nie ma innej możliwości

    > dzien pozniej (dzisiaj)
    > przychodzac do domu sprawdzam czy doszly potwierdzenia rezerwacji mi na
    > poczte emailowa okazalo sie ze nie ma ich !!
    > dzownie do skyeurope mowia ze kasa nie wplynela wogole!!!!!!!!!!

    To już jest problem SkyEurope że nie umie szybko księgować wpłat na swoje
    konta.
    Jeżeli je księgują na podstawie wyciągów bankowych (papierowych) to może się
    okazać że trochę poczekasz zanim pracownik to zaewidencjonuje.

    > nie dosc ze biora 5 zl za przelew na wlasne konta to jeszcze przelew nie
    > wiadomo jak dlugo idzie!

    Nie jest to wpłata na rachunek własny banku tylko klienta. Powtórzę -za
    wpłaty gotówkowe na rachunki firmowe w większości banków pobierane są
    prowizje.

    > dodam ze korzystalem juz ze skyeurope i placac im przelewem z mBanku bank
    > wiadomo zewnetrzny (koszt przelewu 0,50zl) pieniazki doszly natepnego dnia
    > raniutko i od razu dostalem potwierdzenie

    Zawsze możesz złożyć w SkyEurope reklamacje - kiedy trafiły pieniażki na
    konto.

    > wiec to jakies przegiecie
    >

    > niby sie tak pieknie reklamuje ze konta 0 zl ale przelewy po 5tce i ida z
    > predkoscia swiatla masakra :)

    Mylisz pojęcia - są różne opłaty dotyczące kont osobistych i firmowych, w
    dodatku wpłata gotówkowa to nie przelew.

    > no wyżalilem sie :):)

    Wydaje mi się że żale powinieneś skierować do SkyEurope. No chyba że pani w
    kasie źle opisała przelew (mało prawdopodobne).

    Darek