  • Data: 2005-06-07 20:41:01
    Temat: Re: NIGDY WIĘCEJ BPH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    2005-06-07 22:32- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Piotr Gralak, gdy pisał(a):

    > Ja nie wiem czy się zdążą skumulować, bo jak po połączeniu to wszystko
    > pie...lnie (a p...lnie na pewno :-)) to mogą się już nie pozbierać :-)
    > Ja na wszelki wypadek przed fuzją pozbędę się wszystkiego co mam (kk +
    > makler) i dopilnuje żeby wszystko pozamykali. Choć i to nie gwarantuje
    > mi spokoju ;-)

    Ja, wiedziony psim swędem już miesiąc temu nakazałem małżonce mojej
    zlikwidowanie kart kredytowych w BPH, sam zaś zaraz potem rozwiązałem
    umowę w kwesti skrytki sejfowej. I proszę: w dwa dni później, z za płota
    ukazała się ta oto straszna koalicja. Bardzom z siebie rad, tym bardziej
    że skrytki w BOŚu okazały się być co prawda opartymi o kartonowe
    pudełka, ale za to prawie trzy razy tańszymi.
    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****