  • 11. Data: 2002-08-01 16:01:08
    Temat: Re: stale zlecenie obciazenia karty platniczej
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "amnesiac_wawa" <a...@Z...SPAMUpoczta.gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:aibdu3$e2c$1@news.gazeta.pl...

    > No to problem masz z głowy. Maestro nie jest kartą "wypukłą", a tylko
    takie
    > Centertel toleruje.

    Pozostaje jeszcze VE Inteligo, ktora nie jest "wypukla", a jest tolerowana
    :)

    > Zostaje Ci direct debit.

    W tym konkretnym przypadku pozostaje rzeczywiscie PZ

    PZ kosztuje tyle ile masz podane w Tabeli Oplat i Prowizji ale z mojego
    doswiadczenia jest z reguly bez oplat.
    Zawsze mozesz spytac sie w placowce lub na infolinii jak jest naprawde :)

    Pozdrawiam
    BUCKS

  • 12. Data: 2002-08-02 19:53:20
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > takie
    >
    > Pozostaje jeszcze VE Inteligo, ktora nie jest "wypukla", a jest tolerowana

    Niestety Visa Electron Inteligo nie jest akceptowana przez operatorów
    telefoni komórkowej przy płatności rachunków jako obciążenie karty
    kredytowej.

  • 13. Data: 2002-08-03 09:30:50
    Temat: Re: NIEPRAWDA, BO MOZNA...
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety Visa Electron Inteligo nie jest akceptowana przez operatorów
    > telefoni komórkowej przy płatności rachunków jako obciążenie karty
    > kredytowej.

    Skad masz takie nowosci, probowales osobiscie ustanowic stale obciazanie
    karty platniczej na VE Inteligo u operatorow, czy tylko slyszales co mowil
    kolega?
    Jak nie jestes pewien to bzdur nie opowiadaj, bo jest akceptowana.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2002-08-04 22:20:18
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

> [...]
    > kolega?
    > Jak nie jestes pewien to bzdur nie opowiadaj, bo jest akceptowana.

    Nie będe się sprzeczał, ale pamiętam jak kiedyś na stronach Ery czytałem
    spis kart, które honorują przy stałym obiążeniu kp i niebyło tam VE
    Inteligo, ale może od tego czasu coś się zmieniło.

    Pozdrawiam
    Michał Witkowski.

  • 15. Data: 2002-08-05 08:51:09
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    > Nie będe się sprzeczał, ale pamiętam jak kiedyś na stronach Ery czytałem
    > spis kart, które honorują przy stałym obiążeniu kp i niebyło tam VE
    > Inteligo, ale może od tego czasu coś się zmieniło.

    Nie probowales tylko czytales, teraz wszystko jasne :)
    Poza tym Twoj post odnosil sie do (wszystkich) operatorow telefonii
    komorkowej, a teraz piszesz tylko o ERZE ;-)
    Strony i oficjalne informacje z reguly nie uwzgledniaja wyjatkow jakim jest
    VE Inteligo.
    Nawet sami operatorzy niejednokrotnie malo wiedza o takich wyjatkach ;-)

    Jak dobrze pamietam to eKARTA z mBanku mozesz placisz za rachunki w PLUSie,
    wiec pewnie nie bedzie problemu w IDEI i ERZE.