  • Data: 2002-03-12 15:50:40
    Temat: Re: NAUKA EKONOMII
    Od: <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zajmuje sie inwestycjami finansowymi , lecz mam wyksztalcenie biologiczne a
    > nie ekonomiczne .Przydaloby mi sie doksztalcenie z ekonomii.Nie wiem jednak
    > z jakich pozycji ksiazkowych sie uczyc. Jest tak wiele podrecznikow , nie
    > potrafie ocenic ich wartosci.Prosilbym o doradzenie mi  w tej sprawie.
    > Interesuja mnie szczegolnie : makroekonomia <ciach>

    Proponowałbym na początek Samuelson, Nordhaus "Ekonomia" - PWN, ale tylko
    pierwszy tom, drugi jest czystą stratą czasu. Osobiście nie radzę zbliżać się
    do Begga, ani Burda-Wypłosz. W razie chęci głębszej eksploracji i większych
    inwestycji finansowych (amazon.com) polecam Fisher, Dornbusch "Macroeconomics"
    (nie mylić z Begg, Fisher, Dornbusch - to nie tylko inny język, ale zupełnie
    inna treść !!!)- naprawdę świetna książka
    pozdrawiam